Gå til innhold

Mathilde Bénédictine Frederike


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pent? Og ja, vi er internasjonale med adelig slekt.

 

Anonymous poster hash: a5a73...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. Kjempepent. Ikke det minste over the top 👍

Skrevet

Nei.

Høres ut som ei datter, motorolje og en fransk sønn på en og samme gang!

Skrevet

En smule pompøst og harry om du er adelig 😂

 

Anonymous poster hash: a7336...acb

Skrevet

Så sant du ikke er kongelig er navnet pompøst og blodharry.

 

Anonymous poster hash: 51d79...d46

Skrevet

De klang ikke pent sammen.

 

Anonymous poster hash: 94ddd...1dc

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Er det søsteren til Bigus Dickus Von Staapehls? Isåfall er det greit.

Skrevet

Litt for mye. Selv til adelige å være. Jeg har vært sammen med en adelig, han hadde en haug av navn som også inneholdt hvilket slott han tilhørte, men til og med det hørtes ikke SÅ over the top ut.



Anonymous poster hash: 31da2...7a0
Skrevet

Både Mathilde og Frederikke er fine navn.

Velg en av dem, du, men skriv nå for all del Frederikke riktig.

 

Anonymous poster hash: 960cb...708

Skrevet

Høres ut som en dansk prinsesse eller grevinne.

 

Det er voldsomt, pompøst og kanskje litt meningsløst? Med mindre dere ønsker å vise at dere er større enn alle andre, gjennom navnevalg da.



Anonymous poster hash: 0239c...848
Skrevet

Mathilde Frederikke er fint;) Det siste orker jeg ikke skrive, og er likt mye. Benedikte/Benedicte holder, i alle fall, om dere ønsker tre navn.

 

Hvis det skulle være seriøst ment.

 

PS: synes nå ikke de funker så godt internasjonalt, da.

 

Anonymous poster hash: 8d050...142

Skrevet

Hun kommer til å stave Bénédictine til hun blir like blå som det adelige blodet sitt.

 

Anonymous poster hash: d4c5d...d94

Skrevet

Hahahaha! Takk for en god latter!

 

Anonymous poster hash: b99b3...396

Skrevet

Når man skal trolle er det i det minste greit å kunne stave riktig da!

 

Anonymous poster hash: 90c43...681

Skrevet

Når man skal trolle er det i det minste greit å kunne stave riktig da!

 

Anonymous poster hash: 90c43...681

Mindre intelligent du. I Danmark og Tyskland er Frederike rette stavemåte.

 

Anonymous poster hash: a5a73...ff5

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Mindre intelligent du. I Danmark og Tyskland er Frederike rette stavemåte.

 

Anonymous poster hash: a5a73...ff5

Nei.

Fredrikke, til nød Frederikke i dansk.

Friederike el Frederieke på tysk.

Endret av Pashla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...