Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Pent? Og ja, vi er internasjonale med adelig slekt. Anonymous poster hash: a5a73...ff5
*Miss Marple* Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jada. Kjempepent. Ikke det minste over the top 👍
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Nei. Høres ut som ei datter, motorolje og en fransk sønn på en og samme gang!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 En smule pompøst og harry om du er adelig 😂 Anonymous poster hash: a7336...acb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Så sant du ikke er kongelig er navnet pompøst og blodharry. Anonymous poster hash: 51d79...d46
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 De klang ikke pent sammen. Anonymous poster hash: 94ddd...1dc
Gjest Skrekkøgla Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Er det søsteren til Bigus Dickus Von Staapehls? Isåfall er det greit.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Litt for mye. Selv til adelige å være. Jeg har vært sammen med en adelig, han hadde en haug av navn som også inneholdt hvilket slott han tilhørte, men til og med det hørtes ikke SÅ over the top ut. Anonymous poster hash: 31da2...7a0
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 Både Mathilde og Frederikke er fine navn. Velg en av dem, du, men skriv nå for all del Frederikke riktig. Anonymous poster hash: 960cb...708
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 Høres ut som en dansk prinsesse eller grevinne. Det er voldsomt, pompøst og kanskje litt meningsløst? Med mindre dere ønsker å vise at dere er større enn alle andre, gjennom navnevalg da. Anonymous poster hash: 0239c...848
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 Mathilde Frederikke er fint;) Det siste orker jeg ikke skrive, og er likt mye. Benedikte/Benedicte holder, i alle fall, om dere ønsker tre navn. Hvis det skulle være seriøst ment. PS: synes nå ikke de funker så godt internasjonalt, da. Anonymous poster hash: 8d050...142
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 Hun kommer til å stave Bénédictine til hun blir like blå som det adelige blodet sitt. Anonymous poster hash: d4c5d...d94
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 Hahahaha! Takk for en god latter! Anonymous poster hash: b99b3...396
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Når man skal trolle er det i det minste greit å kunne stave riktig da! Anonymous poster hash: 90c43...681
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Når man skal trolle er det i det minste greit å kunne stave riktig da! Anonymous poster hash: 90c43...681 Mindre intelligent du. I Danmark og Tyskland er Frederike rette stavemåte. Anonymous poster hash: a5a73...ff5
Gjest Antarctica Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 (endret) Mindre intelligent du. I Danmark og Tyskland er Frederike rette stavemåte. Anonymous poster hash: a5a73...ff5 Nei. Fredrikke, til nød Frederikke i dansk. Friederike el Frederieke på tysk. Endret 5. august 2016 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå