Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 I hvilken livsfase var du i? (jobb, studie). Hva studerte du? Hvor gammel var du? Jeg er student, 28 år har 4 år igjen av studiet og er babysyyyyyyyyyyyyk! Men er redd jeg egentlig bør vente så jeg kommer meg lengere i studiet. Anonymous poster hash: b2bc7...e48
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Hm... Det holder ikke å være babysyk i hvert fall. Greit å huske på at babyer blir større og at de skal følges opp. Kan du se for deg familieliv med barn? Ja, da er du i alle fall nærmere Kjenner flere som har studert og fått barn. Det er absolutt ingen hindring bare man greier å være strukturert. Hvis du jobber ved siden av studier vil du få både foreldrepenger fra nav og foreldrestipend fra lånekassen. Anonymous poster hash: 1cbfc...74a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Det kommer an på hva du studerer? Anonymous poster hash: 6653e...e55
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Jeg var nygift, vi hadde akkurat kjøpt hus og jeg hadde full jobb. Var 27 år da eldste ble født. Anonymous poster hash: d02e9...940