Gå til innhold

Det BESTE med hverdag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det mener du?

 

Anonymous poster hash: 05749...644

Videoannonse
Annonse
Skrevet

K to the A to the dobbel F to the E

 

Anonymous poster hash: 923c0...2e6

Skrevet

Rutiner er det jeg liker best med hverdag.

Skrevet

K to the A to the dobbel F to the EAnonymous poster hash: 923c0...2e6

Kaffe? Får du ikke det i ferien?

 

Anonymous poster hash: e4a05...ae9

Skrevet

Rutiner, at man har en slags "oppskrift" på hvordan dagen skal være. Opp da, spise da, jobbe da, reise til/fra jobb da. Dagen går liksom unna av seg selv. :P

 

Anonymous poster hash: a99ea...237

Skrevet

Kaffe? Får du ikke det i ferien?

 

Anonymous poster hash: e4a05...ae9

Smaker aller best i hverdagen

 

 

Anonymous poster hash: 923c0...2e6

Skrevet

Å drømme om neste ferie. Er veldig glad i jobben min, men enda mer glad i lange, gode dager med familien.

Skrevet

Ingenting. Er så deilig med ferie

 

Anonymous poster hash: be8d0...5c8

Skrevet

At guttungen kan kose seg i barnehagen igjen! 



Anonymous poster hash: f9d87...047
Skrevet

Å sykle til jobben i sol, regn, kaldt, varmt, sne, sludd, bris, kuling eller annet vær. Da kjenner jeg at jeg lever ☺ Hadde aldri trodd dette om meg selv for ett år siden. Men det er helt herlig! 😁

 

Anonymous poster hash: 221ff...ad5

Skrevet

At jeg får barnefri mens han er i barnehagen :D

Begynner ikke på skole før 18.august å nyter for fullt å ha barnefri :) :)

Har nesten aldri barnefri ellers så dette er luksusfølese :)

 

Anonymous poster hash: 528e6...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...