Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Det er en veldig komplisert sak, men jeg må hver eneste dag kjempe for mine barn. Har ikke mistet barna til bv men til en løgner av far i utlandet som påstår at jeg prøvde å kidnappe mine barn til norge hvor de er født. Jeg er lei, jeg er lei av løfter fra justis dep. for hjelp, det har gått et år og 4 måneder uten at jeg har snakket med barna, Det er som jeg ikke eksisterer for barna lengre. Jeg er lei. jeg er lei og vil ha hjelp. Har ikke flere tårer igjen.. Anonymous poster hash: 29b24...c7a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Sender mine varmeste tanker til deg ❤️ Anonymous poster hash: d4e66...dcd
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Tusen takk <3 Anonymous poster hash: 29b24...c7a
februarprins2013 Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 uff så utrolig fælt og høre har ingen råd for har ikke pelling på dette,men vil gi deg en god klem
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Herregud så grusomt... Orker ikke tenke på hva jeg ville gjort eller følt om sønnen min ble tatt fra meg... Sender deg varme tanker og klemmer... Ikke gi opp, barna dine trenger mamman sin <3 Anonymous poster hash: 58517...909
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Takk, jeg håper bare jeg får se dem snart før de blir voksen.. Anonymous poster hash: 29b24...c7a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Gode klemmer til deg❤ opplevde selv dette i noen uker, og syntes det var veldig tøft. Og for deg har det gått over ett år... Må være veldig tøft for deg. Men man vet aldri hvor sterk man er før man ikke har noen valg. Håper virkelig det ordner seg for deg og barna. Anonymous poster hash: 1f3a8...76d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 Jeg forstår ikke just dep og norske lover! Barna er norske, født i norge,av norsk mor, de har bodd i norge. Hvorfor jobber just dep i hansker,hvorfor tar det så langt tid? De skal ta barna,sette de på flyet tilbake HJEM så får foreldrene ordne opp mellom seg! Det må gå an å hjelpe nordmenn i utlandet! Anonymous poster hash: 5fa0f...445
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #10 Skrevet 4. august 2016 Jeg forstår ikke just dep og norske lover! Barna er norske, født i norge,av norsk mor, de har bodd i norge. Hvorfor jobber just dep i hansker,hvorfor tar det så langt tid? De skal ta barna,sette de på flyet tilbake HJEM så får foreldrene ordne opp mellom seg! Det må gå an å hjelpe nordmenn i utlandet! Anonymous poster hash: 5fa0f...445 Ja, for far har ingen rettigheter, han er jo tross alt "utlending".. Mulig at landet der barna befinner seg nå, ser på mor som "utlending"?? Anonymous poster hash: fa22d...976
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 Ja, for far har ingen rettigheter, han er jo tross alt "utlending".. Mulig at landet der barna befinner seg nå, ser på mor som "utlending"?? Anonymous poster hash: fa22d...976 Far har rettigheter i Norge! Trolig har han mer rettigheter enn det landet han kom til norge fra! Derfor skrev jeg så får foreldrene ordne seg imellom. Barna er,uansett foreldrenes situasjon,født i norge og er norske! Anonymous poster hash: 5fa0f...445
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 Far har rettigheter i Norge! Trolig har han mer rettigheter enn det landet han kom til norge fra! Derfor skrev jeg så får foreldrene ordne seg imellom. Barna er,uansett foreldrenes situasjon,født i norge og er norske! Anonymous poster hash: 5fa0f...445 De kan ha dobbel statsborgerskap. Slik mine barn har! Anonymous poster hash: fa22d...976
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 De kan ha dobbel statsborgerskap. Slik mine barn har! Anonymous poster hash: fa22d...976 Det er få land barn kan ha dobbel statsborgerskap med. Om de er født i utlandet,og disse er ikke,kan de få automatisk det andre. Bare da. Ellers må de søke og da må begge foreldrene underskrive. Om foreldrene søker aktivt det andre statsborgerskap,da faller bort det norske. Såvidt jeg har forstått HI så har de det norske,ikke andre. Og i hvilket normale landet i verden,mora har ingenting å si? Anonymous poster hash: 5fa0f...445
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 Det er få land barn kan ha dobbel statsborgerskap med. Om de er født i utlandet,og disse er ikke,kan de få automatisk det andre. Bare da. Ellers må de søke og da må begge foreldrene underskrive. Om foreldrene søker aktivt det andre statsborgerskap,da faller bort det norske. Såvidt jeg har forstått HI så har de det norske,ikke andre. Og i hvilket normale landet i verden,mora har ingenting å si? Anonymous poster hash: 5fa0f...445 Moren kan velge å bo i det landet faren er fra. Hvorfor har hun førsteretten? Fordi hun er kvinne? Norsk? Uavhengig av statsborgerskap, faren er far til barna!! Anonymous poster hash: fa22d...976
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 La meg gjette, faren er muslimsk? Anonymous poster hash: a2997...5ec
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 La meg gjette, faren er muslimsk? Anonymous poster hash: a2997...5ec Det er bare spørsmål hvilket land kommer faren fra. Anonymous poster hash: 5fa0f...445
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Jeg forstår ikke just dep og norske lover! Barna er norske, født i norge,av norsk mor, de har bodd i norge. Hvorfor jobber just dep i hansker,hvorfor tar det så langt tid? De skal ta barna,sette de på flyet tilbake HJEM så får foreldrene ordne opp mellom seg! Det må gå an å hjelpe nordmenn i utlandet! Anonymous poster hash: 5fa0f...445 Norge kan ikke bare brase inn i et annet land og håndheve norsk lov der, tenk hva slags tilstander det skulle bli i verden om alle land kunne det da... Antagelig er lovverket et langt annet i landet far er fra, kanskje er det sånn det at barn automatisk følger far og han har krav på å oppdra dem. Da kan ikke norge komme med sitt lovverk og forlange at de skal sette tilside sitt. Verden fungere ikke sånn. Men all mulig medfølelse med HI, for en grusom situasjon. Håper det ordner seg så du får se barna igjen snart. Anonymous poster hash: 84ee9...5ec
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 Norge kan ikke bare brase inn i et annet land og håndheve norsk lov der, tenk hva slags tilstander det skulle bli i verden om alle land kunne det da... Antagelig er lovverket et langt annet i landet far er fra, kanskje er det sånn det at barn automatisk følger far og han har krav på å oppdra dem. Da kan ikke norge komme med sitt lovverk og forlange at de skal sette tilside sitt. Verden fungere ikke sånn. Men all mulig medfølelse med HI, for en grusom situasjon. Håper det ordner seg så du får se barna igjen snart. Anonymous poster hash: 84ee9...5ec Det landet må også respektere det faktum at barna er norske! Vi vet ikke hele historie bak dette. Om barna er norske,da er de utlendinger i det landet og om de har dobbel statsborgerskap,da er det litt annerledes. Anonymous poster hash: 5fa0f...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå