Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Enten det gjelder, helse/generell/panikkangst. Hvordan gikk det når du var gravid? Panikkanfall under graviditeten kan ikke være bra + Anonymous poster hash: 125c6...78f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jeg er gravid og er plaget med angst. Slett ikke bra å få få mange panikkanfall nei, kroppen er ganske så gira fra før, man har jo nokså høy hjerterytme som gravid... Det er forsket på at de med mye angst riskerer å føde prematurt. Men det er den gravide panikkanfallene stort sett går utover, ikke barnet. Det er ikke lett å ha angst fra før når man i tillegg skal kjenne på alle forandringene i kroppeen, men svimmelhet, kvalme, svetting, pulsøkning av den minste anstrengelse osv. Jeg har ikke hatt mange panikkanfall, men kjenner på et kontinurrlig høyt stressnivå. Redd for livet mitt og alt som kan gå galt. Leser for mye hver gang jeg får et symptom på noe alvorlig. Men det GÅR.. vil bare anbefale deg, hvis du ikke allerede er gravid, å prøve å være i en ok fase når du blir gravid. For ingen tvil om at gravididtet, svangerskap og fødsel, og også en søvnløs barseltid, kan trigge sterk angst. Jeg fikk dette etter forrige svangerskap, men har altså valgt å utsette meg for det igjen. Anonymous poster hash: a0418...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå