Gå til innhold

kompis av mannen som er litt vel mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke lenge hvor mye jeg orker. Mannen har sagt ifra, men kompisen virker ikke å ta det til seg. Han er av den meget egoistiske typen. I fare for å bli gjenkjent, så kan jeg ikke gi detaljer. Men det er såpass at det går godt utover meg.

Jeg er straks høygravid, og behøver mannen min. Noe denne kompisen ikke ser ut til å bry seg om litt engang. Han ringer i tide og utide, han maser om hjelp til ditt og datt, om mannen kan gjøre dette og dette. Og selv når mannen har sagt han vil ha tid med meg, så er svaret " og hva med meg da ? ". Null respekt for vårt forhold og at vi ikke er en 3 part i ekteskapet.

Jeg kjenner det begynnerå tære på, lunta blir kortere og kortere for hver dag. Og jeg vet ikke hvor mye jeg orker.

Noen tips til hvordan håndtere ? Jeg har virkelig forsøkt å tilpasse meg, meb det er FOR mye. Mannen har sagt ifra, men han blir slitt i fillebiter. Fordi kompisen alltid klarer å få alt til å virke som tidenes nødssituasjon. Og mannen sliter da med dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 3a756...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vel din mann som har et problem, som ikke klarer å sette tydelige grenser.

Anonymous poster hash: d5f56...d2b

Skrevet

Sett telefonen på lydløs, man må ikke svare telefonen hver gang den ringer.

Og så må din mann ta ett oppgjør med kompisen sin. Hvordan blir dette etter babyen er født?

Skrevet

Det er mannen din og ikke kompisen som er problemet her....

Anonymous poster hash: 177ec...070

Skrevet

Ja, er mannen som er problemet. En egoistisk venn er ikke noe å samle på. Kone og barn må settes først, og hvis vennen ikke forstår det får det være.

Anonymous poster hash: 810f5...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...