Gå til innhold

Dagens tilståelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 år og er OPPSLUKT i William fra Skam 😳😁😆 Jeg klarer ikke å la være å søke opp div Skam-scener på tuba der han bare er sitt fantastiske selv. My god.....en skikkelig teenager-crush....bare 20 år for sen😆

Anonymous poster hash: 7aca4...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36 år og er OPPSLUKT i William fra Skam 😳😁😆 Jeg klarer ikke å la være å søke opp div Skam-scener på tuba der han bare er sitt fantastiske selv. My god.....en skikkelig teenager-crush....bare 20 år for sen😆

Han er ikke stygg han ;)

Anonymous poster hash: 51dab...99e

Skrevet

Haha, "sitt fantastiske selv" slik bare en fiksjonskarakter kan være ;)

Skrevet

Virkelig? Jeg er 35 og synes han blir som et barn..

Anonymous poster hash: 7eece...6a4

Skrevet

Han er sinnsykt sexy da.....

Skrevet

Her må jeg si meg enig med siste anonym.... Tror det er væremåten til William som er forlokkende😉

Skrevet

Man ser jo han har babyface enda? Forstår ikke helt den 😂 Men det er lov det hi.

Anonymous poster hash: 82450...a84

Skrevet

Ville innført adferdsterapi på meg selv om jeg gjorde dette. Syns han er stiv og mimikkløs, det Noora som bærer scenen mellom dem. I tillegg er han klissvåt bak øra. 

Anonymous poster hash: 976f3...a1b
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg også er veldig fascinert av William. Det er noe med hvor direkte han er i måten han viser at han vil ha Noora, og bare har øyne for henne. GAH

Anonymous poster hash: 9120d...568
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg også er veldig fascinert av William. Det er noe med hvor direkte han er i måten han viser at han vil ha Noora, og bare har øyne for henne. GAH

Er vel fordi vi lever i et patriarkat og det å bli sett og "valgt" av en mann med høy status er mange kvinners store drøm. Da har en plutselig verdi i kraft av å være denne kresne mannens foretrukne partner. Ved å kjøpe denne typen kurtisering og opphøye den er en med på å styrke misogynistiske holdninger om at attraktivitet er avgjørende for kvinners verdi og at det først er noe en har når en mann har bekreftet det. Det er årsaken til at så mange ønsker å være en Nora.

Skrevet

Det er noe med William ja ...

Anonymous poster hash: ec6c9...b31

Skrevet

Er vel badboy-greia til oss kvinner. Jeg går ikke rundt å tenker på han men ja han er den kjekkeste i serien 😍 Er 34.

Anonymous poster hash: 527b2...bd9

Skrevet

Er vel fordi vi lever i et patriarkat og det å bli sett og "valgt" av en mann med høy status er mange kvinners store drøm. Da har en plutselig verdi i kraft av å være denne kresne mannens foretrukne partner. Ved å kjøpe denne typen kurtisering og opphøye den er en med på å styrke misogynistiske holdninger om at attraktivitet er avgjørende for kvinners verdi og at det først er noe en har når en mann har bekreftet det. Det er årsaken til at så mange ønsker å være en Nora. Anonymous poster hash: 976f3...a1b

Jo, det er sant. Men likevel er det noe der vi ikke kan kontrollere. Jeg har en datter på fem år som synes det er viktigere å være pen enn å være smart. Eller snill. Eller gjøre de riktige tingene. Jeg tror ikke hun velger det, jeg tror det er noe som ligger bakt inn i henne.

Anonymous poster hash: 42d1f...ceb

Skrevet

Jo, det er sant. Men likevel er det noe der vi ikke kan kontrollere. Jeg har en datter på fem år som synes det er viktigere å være pen enn å være smart. Eller snill. Eller gjøre de riktige tingene. Jeg tror ikke hun velger det, jeg tror det er noe som ligger bakt inn i henne.

Anonymous poster hash: 42d1f...ceb

Selvfølgelig er det ikke det! Hun får det kommunisert hele tiden, i alt fra barnefilmer til at jentetrollet på gjendekjeks-pakka liker å pynte seg, mens guttetrollet liker å klatre i trær. Kanskje er din datter mer mottakelig enn mange andre, eller kanskje får hun det kommunisert i enda større grad. 

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke det! Hun får det kommunisert hele tiden, i alt fra barnefilmer til at jentetrollet på gjendekjeks-pakka liker å pynte seg, mens guttetrollet liker å klatre i trær. Kanskje er din datter mer mottakelig enn mange andre, eller kanskje får hun det kommunisert i enda større grad. 

Klarer ikke slippe dette, jeg hadde planer om å forske på det, men gikk en annen rettning. Mener du at "the doll test" der barn bes om å si om en mørkhudet eller en lyshudet dukke er penest og snillest av de to også ligger "bakt inn"?. Der viser det seg nemlig at små barn, både mørke og lyse oftest mener at den lyseste dukken er penest og snillest. Hos de lyshudete barna kan dette forklares med at de identifiserer seg mest med den som ligner dem, men de mørke barna gjør det samme. Jeg mener at det viser at barn plukker opp samfunnets holdninger tidlig, mye tidligere enn en tror. Det trenger ikke være uttalt engang, bare noe som er tilstede. Det er helt klart at bilder og fremstillinger av pene jenter og kvinner er overrepresentert. Datteren din er ikke dum, derfor får hun med seg at det er "viktig" å være pen. 

Skrevet

Er snart 39 , altså enda verre. Og jeg synes og han er hot! Hadde pult han . Seriøst, kunne vært mora hans...

Anonymous poster hash: d53d4...b81

Skrevet

Er vel fordi vi lever i et patriarkat og det å bli sett og "valgt" av en mann med høy status er mange kvinners store drøm. Da har en plutselig verdi i kraft av å være denne kresne mannens foretrukne partner. Ved å kjøpe denne typen kurtisering og opphøye den er en med på å styrke misogynistiske holdninger om at attraktivitet er avgjørende for kvinners verdi og at det først er noe en har når en mann har bekreftet det. Det er årsaken til at så mange ønsker å være en Nora.

Hjelpes, sitter du fast på 50 tallet du eller?

Anonymous poster hash: 1c1b6...484

Skrevet

Er snart 39 , altså enda verre. Og jeg synes og han er hot! Hadde pult han . Seriøst, kunne vært mora hans...

Jeg kunne ikke vært mer enig🙏🏼

HI

Skrevet

Nå må jeg Google for å se hvem dere snakker om 😂

Anonymous poster hash: 141e3...936

Skrevet

Hjelpes, sitter du fast på 50 tallet du eller?

Nei selvsagt ikke, vi lever i et likestilt samfunn der kvinner og menn vurderes og tillegges verdi på det samme grunnlaget  :legrine:

Skrevet

Nå må jeg Google for å se hvem dere snakker om 😂

Han er mye bedre å se på i serien enn på bilder. Da jeg så bilder lurte jeg på hva folk tenkte med, han så jo ut som et troll... Men ble mer og mer betatt når jeg så han i serien 😍

Skrevet

Han er mye bedre å se på i serien enn på bilder. Da jeg så bilder lurte jeg på hva folk tenkte med, han så jo ut som et troll... Men ble mer og mer betatt når jeg så han i serien 😍

Forventet meg den kjekkasen , men det var jo bare en gutt 😂🙈

Skrevet

Nei selvsagt ikke, vi lever i et likestilt samfunn der kvinner og menn vurderes og tillegges verdi på det samme grunnlaget :legrine:

Bra vi er enige.

Skrevet

Etter jeg så intervjuet av han på norway cup med Vilde så dabbet interessen min voldsomt. Da kom det veldig tydelig fram at han bare er 18 år.

Anonymous poster hash: 610cf...11a

Skrevet

Bra vi er enige.

Ta deg en tur inn i tråden om voldtektssaken, se om du er like enig med deg selv etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...