Gå til innhold

Novemberbarn starter i november


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg gå for vinterdress eller parkdress? November er vel vintermåned... må jeg ha begge deler? Er ett år ved bhgstart.



Anonymous poster hash: 67589...149
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på temperatur. Her bruker de kun vinterdress om det er ca 0 grader og mindre, så jeg ville hatt en parkdress også. Går an å få tak i brukt/arvet. Sjekk Facebook grupper?

 

Anonymous poster hash: bf876...6e3

Skrevet

Hmm umulig å si hvordan tempen blir. Regn eller snø? Alt kan jo skje. Men jeg tror jeg hadde kjøpt en vinterdress som jo også vil passe i DES/jan/feb også? Kjøp en litt billig parkdress utenom for de mildere dagene. De har knalltilbud på xxl nå. 250 eller hva det var for ting som har kostet opp i 700. Ta en titt?

 

Anonymous poster hash: 4762e...13b

Skrevet

Kommer an på hvor i landet dere bor tenker jeg. Vi bor i Bergen og har aldri følt behov for parkdress. De dagene det var kaldt og snø brukte de vinterdress. De andre dagene var det stort sett regn og vått og da var det regntøy med fleece under. Arvet noen ganger parkdresser og da ble de selvsagt brukt på dager på våren og høsten der det ikke var så mye regn. Men for oss var det egentlig ikke nødvendig. Vil tror andre føler det annerledes, spesielt om man bor i andre deler av landet der det er tørrere 



Anonymous poster hash: 1ece3...4e2
Skrevet

Hmm umulig å si hvordan tempen blir. Regn eller snø? Alt kan jo skje. Men jeg tror jeg hadde kjøpt en vinterdress som jo også vil passe i DES/jan/feb også? Kjøp en litt billig parkdress utenom for de mildere dagene. De har knalltilbud på xxl nå. 250 eller hva det var for ting som har kostet opp i 700. Ta en titt?

 

Anonymous poster hash: 4762e...13b

takk for tips om tilbud

 

Anonymous poster hash: 67589...149

Skrevet

Barnet må vel uansett ha en dress å bruke ute i høst før h*n begynner i bhg også? Jeg ville kjøpt begge deler, men det kommer jo også litt an på hvor i landet du bor.

 

Anonymous poster hash: 6a09f...4a5

Skrevet

Kommer an på temperatur. Her bruker de kun vinterdress om det er ca 0 grader og mindre, så jeg ville hatt en parkdress også. Går an å få tak i brukt/arvet. Sjekk Facebook grupper?

 

Anonymous poster hash: bf876...6e3

Ja, tenkte jeg skulle følge litt med på salg.. facebookgrupper er ikke dumt

Silly me, solgte storesøsters parkdresser i våres

 

Anonymous poster hash: 67589...149

Skrevet

Barnet må vel uansett ha en dress å bruke ute i høst før h*n begynner i bhg også? Jeg ville kjøpt begge deler, men det kommer jo også litt an på hvor i landet du bor.

 

Anonymous poster hash: 6a09f...4a5

Joda, mulig det, men hun eter alt hun får tak i på bakken etc så er litt skeptisk (er bare 9 mnd nå da)

 

Anonymous poster hash: 67589...149

Skrevet

Bor på østlandet. Pleier å bli 10-20 minus om vinteren (jan/feb). November, desember... tja.. alt fra 10 grader til -10. 



Anonymous poster hash: 67589...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...