Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 Bør jeg gå for vinterdress eller parkdress? November er vel vintermåned... må jeg ha begge deler? Er ett år ved bhgstart. Anonymous poster hash: 67589...149
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Kommer an på temperatur. Her bruker de kun vinterdress om det er ca 0 grader og mindre, så jeg ville hatt en parkdress også. Går an å få tak i brukt/arvet. Sjekk Facebook grupper? Anonymous poster hash: bf876...6e3
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Hmm umulig å si hvordan tempen blir. Regn eller snø? Alt kan jo skje. Men jeg tror jeg hadde kjøpt en vinterdress som jo også vil passe i DES/jan/feb også? Kjøp en litt billig parkdress utenom for de mildere dagene. De har knalltilbud på xxl nå. 250 eller hva det var for ting som har kostet opp i 700. Ta en titt? Anonymous poster hash: 4762e...13b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Kommer an på hvor i landet dere bor tenker jeg. Vi bor i Bergen og har aldri følt behov for parkdress. De dagene det var kaldt og snø brukte de vinterdress. De andre dagene var det stort sett regn og vått og da var det regntøy med fleece under. Arvet noen ganger parkdresser og da ble de selvsagt brukt på dager på våren og høsten der det ikke var så mye regn. Men for oss var det egentlig ikke nødvendig. Vil tror andre føler det annerledes, spesielt om man bor i andre deler av landet der det er tørrere Anonymous poster hash: 1ece3...4e2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Hmm umulig å si hvordan tempen blir. Regn eller snø? Alt kan jo skje. Men jeg tror jeg hadde kjøpt en vinterdress som jo også vil passe i DES/jan/feb også? Kjøp en litt billig parkdress utenom for de mildere dagene. De har knalltilbud på xxl nå. 250 eller hva det var for ting som har kostet opp i 700. Ta en titt? Anonymous poster hash: 4762e...13b takk for tips om tilbud Anonymous poster hash: 67589...149
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Barnet må vel uansett ha en dress å bruke ute i høst før h*n begynner i bhg også? Jeg ville kjøpt begge deler, men det kommer jo også litt an på hvor i landet du bor. Anonymous poster hash: 6a09f...4a5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Kommer an på temperatur. Her bruker de kun vinterdress om det er ca 0 grader og mindre, så jeg ville hatt en parkdress også. Går an å få tak i brukt/arvet. Sjekk Facebook grupper? Anonymous poster hash: bf876...6e3 Ja, tenkte jeg skulle følge litt med på salg.. facebookgrupper er ikke dumt Silly me, solgte storesøsters parkdresser i våres Anonymous poster hash: 67589...149
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Barnet må vel uansett ha en dress å bruke ute i høst før h*n begynner i bhg også? Jeg ville kjøpt begge deler, men det kommer jo også litt an på hvor i landet du bor. Anonymous poster hash: 6a09f...4a5 Joda, mulig det, men hun eter alt hun får tak i på bakken etc så er litt skeptisk (er bare 9 mnd nå da) Anonymous poster hash: 67589...149
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 Bor på østlandet. Pleier å bli 10-20 minus om vinteren (jan/feb). November, desember... tja.. alt fra 10 grader til -10. Anonymous poster hash: 67589...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå