Gå til innhold

Foreldrepenger. Halv utbetaling.


Anbefalte innlegg

Skrevet

For juli fikk jeg foreldrepenger for de første 18 dagene.

Siden jeg var arbeidsledig de siste 3 månedene før perm antok jeg at dette var nav som delte foreldrepengene opp som de gjør med trygd, men etter den logikken skulle neste runde kommet nå.

Noen so har opplevd lignende?

 

Anonymous poster hash: 31940...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrepenger deles ikke opp. Det er 1 utbetaling i måneden.

Du har helt sikkert blitt trukket for ferie. Det ble jeg også. Tok bare kontakt med NAV og ga beskjed om at jeg ikke hadde ferie. Da fikk jeg tilbakebetalt.



Anonymous poster hash: c6a45...3f9
Skrevet

Innlegg slettet pga dobbelpost.

 

Moderator K. Taylor

Skrevet

Foreldrepenger utbetales i slutten av måneden og da for antall dager du har krav på i den måneden

 

Skulle du ha foreldrepenger for 18 dager i juli kom de i sluttet av juli ogsp kommet utbetaling for august i slutten av august

 

Foreldrepenger for man pr dag og antall virkedager er jo litt forskjellig fra måned til måned

 

Anonymous poster hash: caf49...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...