Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #1 Skrevet 4. august 2016 For juli fikk jeg foreldrepenger for de første 18 dagene. Siden jeg var arbeidsledig de siste 3 månedene før perm antok jeg at dette var nav som delte foreldrepengene opp som de gjør med trygd, men etter den logikken skulle neste runde kommet nå. Noen so har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 31940...050
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Foreldrepenger deles ikke opp. Det er 1 utbetaling i måneden. Du har helt sikkert blitt trukket for ferie. Det ble jeg også. Tok bare kontakt med NAV og ga beskjed om at jeg ikke hadde ferie. Da fikk jeg tilbakebetalt. Anonymous poster hash: c6a45...3f9
Gjest Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Innlegg slettet pga dobbelpost. Moderator K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Foreldrepenger utbetales i slutten av måneden og da for antall dager du har krav på i den måneden Skulle du ha foreldrepenger for 18 dager i juli kom de i sluttet av juli ogsp kommet utbetaling for august i slutten av august Foreldrepenger for man pr dag og antall virkedager er jo litt forskjellig fra måned til måned Anonymous poster hash: caf49...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå