Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 For det første, det ene navnet (ene navnet i dobbeltnavnet) er samme som datteren til en venninne. Datteren er 5 år eldre enn denne babyen, og de kommer derfor ikke til å være mye sammen. Hva tenker dere om det? Står mellom Nora Amanda, Ida Amanda, Amanda Sofie eller Ida Sofie. Hvilket likte dere best? Anonymous poster hash: 846a6...85e
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Vokal på slutten av første navet og begynnelsen av siste syns jeg er tungvint, det blir liksom Noramanda eller Idamanda, så hadde ikke valgt de to alternativene. Av de to siste hadde jeg fått for Amanda Sofie, men syns Ida Sofie er fint også. Kanskje litt mer vanlig. Anonymous poster hash: a4e5a...04b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Ang. at ene navnet er likt datteren til en venninne av deg, syns jeg ikke gjør noe. Anonymous poster hash: a4e5a...04b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Ida Sofie Anonymous poster hash: e2a81...f67
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Uten tvil, Ida Sofie. De andre blir altfor tunge å uttale og hun vil ende opp med å bare bruke et av navnene (mest sannsynlig). Anonymous poster hash: a6daf...a4b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #7 Skrevet 4. august 2016 Ida sofie!!! Anonymous poster hash: 5b100...3fa
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #8 Skrevet 4. august 2016 Amanda Sofie. Kjenner 5 stk som heter Ida Sofie så er litt "lei" det. Anonymous poster hash: 9ba89...995
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #9 Skrevet 4. august 2016 For det første, det ene navnet (ene navnet i dobbeltnavnet) er samme som datteren til en venninne. Datteren er 5 år eldre enn denne babyen, og de kommer derfor ikke til å være mye sammen. Hva tenker dere om det? Står mellom Nora Amanda, Ida Amanda, Amanda Sofie eller Ida Sofie. Hvilket likte dere best? Anonymous poster hash: 846a6...85e For en gang skyld,syns jeg ALLE navnene var fine jeg! 😃 jeg eeeelsker Ida Sofie,men det er nok en del som heter det. Anonymous poster hash: b98af...6b2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #11 Skrevet 4. august 2016 For det første, det ene navnet (ene navnet i dobbeltnavnet) er samme som datteren til en venninne. Datteren er 5 år eldre enn denne babyen, og de kommer derfor ikke til å være mye sammen. Hva tenker dere om det? Står mellom Nora Amanda, Ida Amanda, Amanda Sofie eller Ida Sofie. Hvilket likte dere best? Anonymous poster hash: 846a6...85e Synes ikke det gjør noe som helst at venninnes datter heter det samme:) Tre årsaker: det er 5 år mellom, alle navnene er vanlige navn og du velger to navn. Synes Nora Amanda er penest og inneholder de to fineste navnene (min smak), men er vanskeligst å si. Kan jeg få foreslå Ellinor Amanda..? Amanda Sofie er også fint, med to veldig fine navn:) Begge blir nok ikke brukt av alle, da, hvis det er viktig for dere. Ida er jeg ikke så begeistret for, ikke noe galt i det, er vel kanskje bare lei da så mange på min alder og eldre og yngre heter det. Synes heller ikke det har en like fin klang som mange andre navn. Ida Amanda er penest på papiret, Ida Sofie er lettest å si. Anonymous poster hash: ceda5...cb5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #12 Skrevet 4. august 2016 Ida Sofie er så oppbrukt nå Å ende ett navn og begynne neste navn med samme vokal blir litt rart. Vil høres ut Id Amanda f.eks.. Men Nora Amanda blir nesten som Noor Amanda, så jeg ville heller gått for det, jeg Anonymous poster hash: b13b5...663
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #13 Skrevet 4. august 2016 Likte best Amanda Sofie Nora Sofie var også fint. Anonymous poster hash: 731c3...691
februarprins2013 Skrevet 4. august 2016 #14 Skrevet 4. august 2016 Nora amanda eller Ida Sofie nydelige navn
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #15 Skrevet 4. august 2016 Hva med Nora Sofie? Eller Ellinor Sofie? Anonymous poster hash: 35a86...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå