Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg har store, tunge pupper og trenger sårt en ny amme-bh som ikke gnager i siden og som gir god støtte. Har allerede prøvd fra lindex og hm, men på begge bøyer den "spilen" seg som er i siden og endene graver seg inn i huden. Og de gir heller ingen god støtte. Bruker str 80f. Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: 9b2b8...824
Slaskepott Skrevet 4. august 2016 #2 Skrevet 4. august 2016 Jeg er 70F til vanlig, og har vært oppe i H i den første delen av ammeperiodene. Jeg har vært mest fornøyd med Freya (modellen Rosalie, uten spiler) og Bravado++ (som er beregnet på større pupper enn "vanlig" Bravado). Ingen av dem har gitt like fine pupper som en skikkelig spile-BH, men de gir grei støtte, og er mye mer behagelige enn noe med spiler.
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. august 2016 #3 Skrevet 4. august 2016 Jeg har store pupper, og gikk på change og fikk hjelp. De hadde veldig gode amme-bh'er! Jeg valgte med spiler.
TPK Skrevet 4. august 2016 #4 Skrevet 4. august 2016 Jeg har 75j! Liker ikke Change sine. Har bestilt fra Hotmilk og denne fra Ammebutikken.no : https://ammebutikken.no/produkt/481/anita-fleur-amme-bh-spiler.aspx?farge=Berry
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #5 Skrevet 4. august 2016 Vi med store pupper kan ikke gå på HM og Lindex, deres bh'er er ikke laget for brystene våre dessverre 😮 Du må gå i en spesialforretning og få hjelp. Selv brukte jeg Triumph og Change. Tror også Babyshop har amme bh'er, de hadde ihvertfall før. Du ksn også prøve en undertøysbutikk som heter Marinka. Finnes flere steder på Østlandet. Oslo, Storo, Ski Anonymous poster hash: 23e3c...afb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Anita fra ammebutikken (https://ammebutikken.no/produkt/98/anita-amme-bh.aspx) og Hotmilk. Bruker J-K. Anonymous poster hash: 9433e...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå