Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 For to år siden viste blodprøvene mine at jeg lå i grenseland til lavt stoffskifte. Det har tydeligvis bedret seg, for på de siste blodprøvene har ikke legen nevnt noe om det. Det jeg lurer på er hvilke symptomer dere med lavt stoffskifte har? Det siste året har jeg slitt med smerter i ledd og muskler (har alltid måtte sove med varmepute om natten for å lindre smertene), etter jobb må jeg stå i dusjen i varmt vann for å myke opp kroppen, jeg har lagt på meg noen kilo, veldig hes og mye irritasjon i halsen (følelsen av klump i halsen, problemer med å svelge), ukonsentrert, veldig trøtt, fryser, har lyst til mye men får det ikke til fordi jeg ikke har energi eller guts til å gjøre noe (aldri vært sånn før), føler meg nedstemt.. Dette er bare noe av det. Jeg leste litt om lavt stoffskifte og jeg kjente meg sånn igjen i det! Omtrent alle symptomene er sånn jeg har det. Skal til legen snart, men vil gjerne høre dere erfaringer om tilstanden. Noe annet evt dette kan høres ut som? Har sjekket meg hos øre-nese-hals og vært til gastroskopi, men dt er ingenting farlig i halsen min, ingen svulster eller noe. Så det kan utelukkes. Anonymous poster hash: 0eb41...f03
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Og ikke minst null sexlyst. Det har hvertfall aldri ført problem før, men sliter en del på privaten som tar opp tankene mine 24/7. Bekymringer. Så det kan jo være flere grunner til akkurat den biten. Hi Anonymous poster hash: 0eb41...f03
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Jeg begynte med levaxin i svangerskapet Så vanskelig å si noe om hvordan jeg følte meg før det. Anonymous poster hash: 5713d...49d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Blir deprimert (er kronisk psykisk syk i utgangspunktet), tiltaksløs, muskelsvakhet og mer irritabel. Skal sies at jeg aldri har hatt veldig lavt stoffskifte siden jeg gikk rett fra høyt stoffskifte og på levaxin for lavt stoffskifte, men det er symptomene jeg merker når jeg ligger under normalen på blodprøvene Anonymous poster hash: b52d3...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå