Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Fyttikatta! Jeg trenger tips og råd! Er gravid i uke 10. Og jeg er så uggen/kvalm. For å stagnere dette litt spiser jeg. ALT FOR MYE. Dette har så klart gitt utslag på vekta, nærmere fire kg! Om noen har råd mot uggenhet og kvalme, og/eller tips til mat som er sunn men enkel. Orker ikke kjøtt lengre, tenker bare på makaroni og poteter med salt 😂😭. Anonymous poster hash: 75560...af2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Hvis mat døyver kvalmen så spis. Det er ikke kiloene som er i fokus akkurat nå. Men det går jo an å teste litt andre typer mat for å se om det fungerer mot kvalme og cravings? Jeg hadde totalt dilla på røde ryvita knekkebrød (uten pålegg) og vann med isbiter med førstemann, mens jeg i neste graviditet var avhengig av vaniljeis med sjokoladesaus🙈🙈🙈 Anonymous poster hash: c65cb...04a
Syngensang Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Eg fekk dilla på gulrot og blåbær (sånne kjøpeblåbær). Då kan du ete ein del uten at du legg på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå