Gå til innhold

Spiser, og spiser, oooog spiser litt mer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyttikatta! Jeg trenger tips og råd!

 

Er gravid i uke 10. Og jeg er så uggen/kvalm. For å stagnere dette litt spiser jeg. ALT FOR MYE.

Dette har så klart gitt utslag på vekta, nærmere fire kg!

 

Om noen har råd mot uggenhet og kvalme, og/eller tips til mat som er sunn men enkel.

Orker ikke kjøtt lengre, tenker bare på makaroni og poteter med salt 😂😭.

 

Anonymous poster hash: 75560...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mat døyver kvalmen så spis. Det er ikke kiloene som er i fokus akkurat nå.

 

Men det går jo an å teste litt andre typer mat for å se om det fungerer mot kvalme og cravings?

Jeg hadde totalt dilla på røde ryvita knekkebrød (uten pålegg) og vann med isbiter med førstemann, mens jeg i neste graviditet var avhengig av vaniljeis med sjokoladesaus🙈🙈🙈

 

Anonymous poster hash: c65cb...04a

Skrevet

Eg fekk dilla på gulrot og blåbær (sånne kjøpeblåbær). Då kan du ete ein del uten at du legg på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...