Gå til innhold

Dere som ammer og har med baby på trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså på barnepassen på treningssenter. Hva trener dere i? Det er jo ikke så lett åamme i sports-bh, og amme-bhene har jo ikke allverdens støtte (jeg har megapupper så jeg trenger støtte!). Og hva med t-skjorte? Skal jeg dra den opp viser jo hele kvapsemagen. Har jeg singlet under forsvinner effekten av det tekniske stoffet i t-skjorten... Finnes det treningstopper med glidelås?

Anonymous poster hash: f269c...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener ikke enda, men har tenkt å begynne snart med styrke og utholdenhet. Har tenkt å bruke trenings bh som jeg drar opp når jeg skal amme. Og en trenings t-skjorte. Kan ha med et håndkle og legge på magen når jeg drar opp t-skjorten for å amme ☺

Anonymous poster hash: f1736...5fd

Skrevet

Dytt

Skrevet

Hvor lenge blir dere på treningssenteret?

Skrevet

Håper på en time. Babyen er nå 3 mnd og bruker ikke smokk. Puppen er det eneste som kan trøste hvis han er "gått i vranglås". Dessuten tenkte jeg å amme ham rett før jeg går inn, ikke hjemme før jeg tar på meg bh. Ofte går det mindre enn en time mellom hver gang han får pupp.

HI

Skrevet

Jeg dro bare alt opp men hadde ikke noe problem med å vise magen.

Med dine premisser hadde jeg dratt dit, ammet, skiftet, trent, skiftet, ammet.

Om jeg ikke gadd å dusje der hadde jeg tatt med meg "svettetøy" som jeg skiftet til etter trening med klær jeg kunne ammet i. Så dusjet når jeg kom hjem.

Skrevet

Hm,ja kanskje det funker. Men ieg ser jo for meg at ueg mågå litt til og fra i begynnelsen, at jeg gjerne blir hentet ut for.å trødte (dvs amme) et par ganger i llpet av den timen,men at ueg kan gå inn igjen og trene videre. Da er det ulogisk å skifte, pluss at det er ikke så kjekt hvis han hyler og må vente mens jeg skifter.

Tror kanskje bare jeg tar på en amme-bh som ikke passer helt lenger (etter forrige ammeperiode). Tar ikke sjansen på å løpe enda uansett. Det blir nok ellipsemaskin og styrke, så da trenger jeg ikke så mye støtte.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...