Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 På venstre side av nakke og høyre. På venstre er den veldig svak og slår sakte. Men på høyre dunker det hardere og litt fortere. Det samme på håndleddene. Kjenner jeg feil? Anonymous poster hash: e89b2...704
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Med mindre du har to hjerter, så tenker jeg det er du som kjenner feil. At pulsen kjennes svakere kan være at årene ligger dypere på den ene siden. Men frekvensen kan ikke være ulik. Mulig du bare kjenner annet hvert slag på ene siden..? Anonymous poster hash: e8c14...b70
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Med mindre du har to hjerter, så tenker jeg det er du som kjenner feil. At pulsen kjennes svakere kan være at årene ligger dypere på den ene siden. Men frekvensen kan ikke være ulik. Mulig du bare kjenner annet hvert slag på ene siden..? Anonymous poster hash: e8c14...b70 Ja det er mulig. Jeg har en rytmeforstyrrelse så ble litt bekymret. Anonymous poster hash: e89b2...704
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Ja det er mulig. Jeg har en rytmeforstyrrelse så ble litt bekymret. Anonymous poster hash: e89b2...704 Puls er vanskelig å kjenne og forstå seg på. Det er derfor de har gått bort fra å kjenne etter puls ved førstehjelp. Føler du deg bekymret, ta en tlf til legevakt. Kanskje de vurderer å ta deg inn for en liten sjekk. Anonymous poster hash: e8c14...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå