Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Hvordan virket de for deg, fikk du bivirkninger? Hjalp tablettene? Anonymous poster hash: b93fa...dca
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 De virket, hadde ingen bivirkninger. Men jeg sluttet ganske raskt siden jeg gikk til psykolog parallelt, og fant ingen problemer å snakke om. Anonymous poster hash: 9e867...d82
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 De virket, hadde ingen bivirkninger. Men jeg sluttet ganske raskt siden jeg gikk til psykolog parallelt, og fant ingen problemer å snakke om. Anonymous poster hash: 9e867...d82 Hvor lang tid tok det før du merket at de virket? Anonymous poster hash: b93fa...dca
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Det må ha gått gradvis, men etter et par måneder merket jeg at jeg var relativt nøytral i humøret. Da må de ha virket, for før jeg begynte, hadde jeg panikkangst og depresjon. Men det ble bare vanskeligere å sette ord på ting da jeg gikk på dem. Anonymous poster hash: 9e867...d82
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Jeg har følt på angst og ubehag siden jeg var barn, og etter jeg ble mor ble det mer plagsomt. Spesielt helseangsten. Etter jeg startet med cipralex er alt så og si borte, og jeg har det bra. Det hadde jeg ikke før. Vet ikke om noen bivirkninger. Er ikke sjalu lenger heller.. Anonymous poster hash: 97fb3...8f1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2016 #6 Skrevet 4. august 2016 Jeg syns de funker greit. Min depresjon har blitt bedre men ikke bra... Vet ikke om det er en bivirkning men har ikke fått orgasme etter jeg startet på de! Anonymous poster hash: bd7ea...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå