Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Vært alene en uke, og det har vært så befriende. Vært glad, fått gjort mye både i huset og hagen, koser meg alene på kveldene etter at ungene har lagt seg. Nå kommer han hjem i kveld, og kjenner jeg er irritabel og har kort lunte, tom for energi. Vet mange kommer til å si at jeg har det bedre alene, men det er liksom ingen åpenbare feil med forholdet vårt. Han bare tapper meg for energi. Han er ganske flink med barna (ikke på det praktiske, men å leke, forklare, være tilstede i øyeblikket). Ellers er jeg alene med det meste i huset. Han har tusen planer som aldri gjennomføres. Ordner litt ute, og bidrar bra økonomisk. Hadde aldri kunne beholdt huset og hagen som jeg elsker om jeg hadde blitt alene. Noen som har følt det på samme måte, og fått det bedre? Anonymous poster hash: 44a96...995
hysterika Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Du må fokusere på det som ER bra, han bidrar faktisk med mye, både økonomisk og i forhold til barna, høres ut som ern bra far! Fokuser på hva du faktisk har, man får aldri alt, og du har mye.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Du må fokusere på det som ER bra, han bidrar faktisk med mye, både økonomisk og i forhold til barna, høres ut som ern bra far! Fokuser på hva du faktisk har, man får aldri alt, og du har mye. Jo, han har bra sider. Kanskje vi bare trenger litt pusterom fra hverandre litt oftere. Føler at han kveler meg fullstendig. Kan komme hjem fra jobb og være glad, bare for å bli møtt av han og for hver setning, hver tirade drar han energien ut av meg... Og så, tom for energi, skal jeg gå løs på alle oppgavene i huset. Uff, nå fokuserer jeg på det negative igjen. Det er helt klart positive ting, men det er som om de negative overskygger. Lest litt om energityver, og han har den virkningen på meg. Noen flere erfaringer? Anonymous poster hash: 44a96...995
hysterika Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Hva er det som er negativt? Hva er det med ham som tapper deg for energi?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Hva er det som er negativt? Hva er det med ham som tapper deg for energi? Han snakker bare om seg selv, kan ikke føre en samtale hvor kommunikasjonen går begge veier. Elsker å legge ut om alle ideene sine, tegner og skisserer, men gjennomfører aldri. Har sterke meninger, men er ikke alltid så gjennomtenkt. Er ekstremt rotete, både i måte å snakke på (kaster seg mellom temaer uten en rød tråd), men også i forhold til økonomiske ting. Bruker masse penger på unødvendigheter, purringer og gebyrer fordi han ikke klarer å rydde opp i ting. Bidrar minimalt i huset. Klarer ikke å følge opp det praktiske med barna (som f.eks hygiene). Oppriktig redd for hva som ville skjedd om jeg døde. Men barna elsker han. Han er som sagt flink til å være i øyeblikket, og har som regel alltid tid til dem. Hi Anonymous poster hash: 44a96...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå