Gå til innhold

Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått meg valp(igår).Sov derfor på sofaen i stua i natt,mens valpen sov i bur like ved.Hunden våknet flere ganger i løpet av natten og jeg tok den med ut for å gjøre fra seg.Når vi kom inn igjen ville den ikke sove,og holdt det gående.Når den ikke fikk respons,var det piping og klynking.Det er selvfølgelig dør på hundeburet,men det blir vel feil å bare lukke den og la valpen pipe?Har aldri hatt hund før og er veldig usikker.Kan ikke drive å underholde valpen"hele" natta heller.Noen som vet råd?:-)

Anonymous poster hash: 0c289...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal føle seg trygg, men ikke underholdes om natta. Våkner den og piper/tråkker rundt så tar jeg den ut for å tisse og ellers er det bare soving som gjelder. Jeg har ligget på madrass på gulvet et par netter slik at valpen kunne få nærhet og varme til den var litt mer husvarm. Deretter i buret sitt i nærheten slik at den hører og lukter meg, men ikke noe annet som skjer (bortsett fra evt tissetur ved behov).

Skrevet

Den savner mammaen sin og familien sin og trenger nærhet og kos.

Selvsagt vil den gjerne leke litt når den først er oppe men det er bare å ignorere. Hvis den piper ville jeg tatt den på fanget/inntil meg og gitt den nærhet.

Dette har bare vart to/tre netter hos mine valper så har de sovet natten igjennom.

Anonymous poster hash: 8e538...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...