Gå til innhold

hvordan tolker dere ordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var med i en konkurranse forleden der det stod i konkurranseteksten at de skulle trekke 10 vinnere 01 august. Konkurransen gikk ut på å ta bilde av hva som helst du ønsket deg på et kjøpesenter, dele det på instagram, og tagge med 2 forskjellige tagger. Nå viser det seg at de har VALGT vinnerne utifra pris, altså de som hadde valgt de billigste tingene vant. (det vil si, de valgte først kun 4 (de billigste ønskene) og latet som om alle 10 var trukket, men ble deretter tatt på det og måtte "trekke" de siste 6 også) det var kun 11 deltakere, og den som ikke vant, var den som hadde avbildet den dyreste tingen.

så hva legger dere andre i ordet "å trekke" ?

for meg betyr det å trekke, tilfeldig. Men kanskje det for noen betyr å velge? interessert i å høre synspunkter

Anonymous poster hash: 1d43f...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å trekke en vinner er å velge en tilfeldig utifra flere potensielle. Altså sånn som du har tolket det.

Skrevet

Jeg tolker det på samme måte som deg HI.

Skrevet

Bra jeg ikke er helt på bærtur :-)

Flere?

Anonymous poster hash: 1d43f...dda

Skrevet

Å trekke en vinner,burde bety å trekke ut vinneren.men forundrer meg ikke at annonsørene snur litt på det og velger ut vinnern

Anonymous poster hash: cd387...c30

Skrevet

Vell, synes det er "tilfeldig" at mange instagram brukere med høye følgertall ofte vinner konkurranser framfor de med mindre.. Kalles sponsing da!

Anonymous poster hash: 03082...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...