Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 var med i en konkurranse forleden der det stod i konkurranseteksten at de skulle trekke 10 vinnere 01 august. Konkurransen gikk ut på å ta bilde av hva som helst du ønsket deg på et kjøpesenter, dele det på instagram, og tagge med 2 forskjellige tagger. Nå viser det seg at de har VALGT vinnerne utifra pris, altså de som hadde valgt de billigste tingene vant. (det vil si, de valgte først kun 4 (de billigste ønskene) og latet som om alle 10 var trukket, men ble deretter tatt på det og måtte "trekke" de siste 6 også) det var kun 11 deltakere, og den som ikke vant, var den som hadde avbildet den dyreste tingen. så hva legger dere andre i ordet "å trekke" ? for meg betyr det å trekke, tilfeldig. Men kanskje det for noen betyr å velge? interessert i å høre synspunkter Anonymous poster hash: 1d43f...dda
Marriet Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Å trekke en vinner er å velge en tilfeldig utifra flere potensielle. Altså sånn som du har tolket det.
Hengebukksvinet Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Jeg tolker det på samme måte som deg HI.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Bra jeg ikke er helt på bærtur :-) Flere? Anonymous poster hash: 1d43f...dda
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Å trekke en vinner,burde bety å trekke ut vinneren.men forundrer meg ikke at annonsørene snur litt på det og velger ut vinnern Anonymous poster hash: cd387...c30
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Vell, synes det er "tilfeldig" at mange instagram brukere med høye følgertall ofte vinner konkurranser framfor de med mindre.. Kalles sponsing da! Anonymous poster hash: 03082...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå