Gå til innhold

Hva skjer med barneidretten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat vært i danacup, hvor to av spillerene på laget til sønnen fikk drapstrusler og ble utsatt for rasisme under en kamp. Nå har et russisk lag gått til angrep på motstanderlaget i Norway Cup. Dette skal jo være gøy og en fin opplevelse. Hvorfor griper ikke trenerne inn?

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/norwaycup/Politiet-ble-tilkalt-under-Norway-Cup-kamp-793639_1.snd

 

Anonymous poster hash: c75ef...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike cuper skal jo være gøy og lystbetont., synd at enkelte ikke klarer å oppføre seg

 

Anonymous poster hash: 74d89...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...