Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Akkurat vært i danacup, hvor to av spillerene på laget til sønnen fikk drapstrusler og ble utsatt for rasisme under en kamp. Nå har et russisk lag gått til angrep på motstanderlaget i Norway Cup. Dette skal jo være gøy og en fin opplevelse. Hvorfor griper ikke trenerne inn? http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/norwaycup/Politiet-ble-tilkalt-under-Norway-Cup-kamp-793639_1.snd Anonymous poster hash: c75ef...93b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Slike cuper skal jo være gøy og lystbetont., synd at enkelte ikke klarer å oppføre seg Anonymous poster hash: 74d89...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå