Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Hvor strøken skal egentlig utleieobjektet være ? Jeg har et eldgammelt hus fra før krigen, det er renovert på utsiden og innsiden for ca 8 år siden, så det begynner å bli litt slitt, ihvertfall inni huset. Litt avskallet maling i karmer , på dørstokker, lister osv, badet er gammelt, barnerommene har underlige farger, på et av rommene er det sølt litt veggmaling på hvite lister og noe av tapeten er revet bort.. Burde nok sikkert vært tapetsert opp igjen det ene rommet, men så var det det der med overskudd når man er alene om alt.. Lurer på om jeg skal sette i gang med et kjempeprosjekt å male alt dette og flikke på det som handler eller om jeg skal leie ut noen år , for så å leie inn noen som kan ta seg av en ny oppussing av huset.. ? Anonymous poster hash: 9ff09...9df
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Nå har ikke jeg leid ut, så du spør egentlig ikke meg, men jeg har leid en del. Jeg tenker det kommer an på hvor det er, i de fleste byer er det vel utleiers marked. De som har vanskelig for å få leid, som uføre, røykere og folk med dyr, tar gjerne det de får. Vil du velge og vrake blant "ordentlige" leietakere, så kan det hende du må gjøre noe. (Jeg tilhører en av ovennevnte kategorier selv, så kjenner litt til det. Og jeg er egentlig fornøyd om en leilighet er litt slitt og uansett skal pusses opp, så jeg slipper å være så forsiktig. ) Det er også fint mulig å få leietakere som kan pusse opp mot å trekke utgiftene fra husleia. Mannen min gjorde det her vi bor nå, dvs at arbeidet ble utført gratis. Vi var bare sjeleglade for å få et sted å bo! Anonymous poster hash: 9f261...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå