Gå til innhold

hva synes du er greit ang forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har hatt sex med 8 jenter før meg.

Hatt forhold til to av de.

Jeg vet hvem flere av de er.

Han sier selv han gikk lei det livet og hadde ingen 6 mnd før vi møttes. Virker stødig som fjell.

La fortid være fortid?

Anonymous poster hash: f5ae7...9a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri skjønt greia med å oppgi antall sexpartnere jeg.. Mannen og jeg har vært sammen i 10 år, har aldri spurt hvor mange han har hatt før meg.

Anonymous poster hash: e02e4...681

Skrevet

Du har ikke noe å tape tenker jeg😊

Anonymous poster hash: 99c2e...81b

Skrevet

Med mindre kjæresten din er i tenårene så synes jeg virkelig ikke dette er noe å tenke på i det hele tatt :-)

Anonymous poster hash: ef1a1...01a

Skrevet

Så absolutt!

Jeg har ligget med en god del flere enn åtte. Kun hatt tre mer eller mindre seriøse forhold og det hadde vært hjerteskjærende dersom samboeren min hadde dømt meg pga det! Han vet også hvem flere av de jeg har ligget med er, men det er jo han jeg deler livet mitt med, elsker og trenger.

Han har også hatt en del seksualpartnere. Noen har jeg kjennskap til. Noen har jeg sett bilder av fra den tiden de var sammen osv. Synes ikke det er så veldig morsomt eller interessant, men jeg har jo full forståelse for at han har en fortid. Nå er det jo oss.

Skrevet

Hadde nok plaget meg litt, for jeg hater virkelig tilfeldig sex, men om han er lei av det livet så er det jo et godt tegn?

Anonymous poster hash: e51d6...def

Skrevet

De fleste har jo en fortid og sånn vil det jo alltid være. Mannen min hadde barn da vi ble sammen og historier kommer opp, men behøver jo ikke dyrke fortiden, men heller lage minner sammen og leve livet videre  sammen . 

Anonymous poster hash: f1a2c...d3e
Skrevet

Med mindre kjæresten din er i tenårene så synes jeg virkelig ikke dette er noe å tenke på i det hele tatt :-)

Anonymous poster hash: ef1a1...01a

Godt voksne.

Skrevet

Hadde nok plaget meg litt, for jeg hater virkelig tilfeldig sex, men om han er lei av det livet så er det jo et godt tegn?

Hadde fler av de over litt tid. Ala 2 til 3 mnd.

Skrevet

Du skal ha en mann som har hatt færre enn 8 sexpartnere??

For det første gidder jeg ikke spørre hvor mange sexpartnere kjæresten min har hatt, siden jeg tross alt ikke er tenåring lenger, og slikt vokser man jo fra.

Og om han har hatt 8 eller 80, hvem bryr seg? Så lenge han ikke ligger med andre mens vi er sammen (med mindre noe annet avtales), er vel fortid fortid?!

Skrevet

Jeg synes ikke åtte sexpartnere er mye.

Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg har ligget med 7 før samboer og det er lite iforhold til mine venninner

Anonymous poster hash: 7b68f...f72

Skrevet

Men betyr det noe hva din preferanser er, om HI plages av det?

Skrevet

Når han I tillegg er godt voksen er virkelig ikke 8 stk noe å mase om. 8 stk er faktisk ingenting.

Jeg var 25 år når jeg traff min mann og jeg hadde flere enn 8..

Skrevet

Men betyr det noe hva din preferanser er, om HI plages av det?

Det er helt normalt å ha hatt over åtte sexpartnere som voksen. Synes hi trenger en reality check.

Skrevet

Hva er alternativene dine, hi? Du får ikke utslettet fortiden hans og fjernet disse sexpartnerne.

Du kan enten godta at sånn er det og la fortid være fortid.

Du kan gnage på dette, piske deg selv med det, gjøre deg selv usikker og sjalu og mase på ham om det. Mulig han blir drittlei tilslutt og ikke vil mer.

Eller du kan dumpe ham nå, hvis du ikke kan leve med dette.

Du får ikke endret det, for gjort er gjort. Du kan heller ikke kreve at han skal gjøre opp for dette ved å be deg om unnskyldning til stadighet.

Jeg anbefaler deg å godta det og la det ligge.

Skrevet

Hva er problemet? Vil du ha en mann som er jomfru? 8 partnere er ingen ting når man er voksen.

Anonymous poster hash: f042a...6af

Skrevet

Hvor mange har du hatt da HI?

Anonymous poster hash: 53f12...05f

Skrevet

Hmmm. En 'godt voksen' mann som er jomfru? Eller hatt én partner før deg?

Eller en som har hatt åtte?

Jeg vet hva jeg ville ha foretrukket.

Skrevet

Godt voksne.

Skal noe til å finne en godt voksen jomfru...

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 24 og han 28 år, jeg aner virkelig ikke hvor mange partnere han gar hatt før meg men regner med det er mer enn 8.

Alle har jo en fortid, når du har blitt godt voksen kan du ikke lenger regne med å finne en mann du er den første for

Jeg hadde vært sammen med 7 stykker før min mann, to av dem i forhold, de andre ons. Han har aldri spurt om antall, det har jo ingen betydning, det er fortid.

Anonymous poster hash: 18904...93b

Skrevet

Jeg har aldri sagt har hvor mange jeg har hatt sex med til mannen min. Det får han ALDRI vite 😅det TRENGER han ikke vite heller. Jeg vet ikke hvor mange han har vært med heller.og det vil jeg ikke vite. Fortid er fortid 😆

Anonymous poster hash: 28981...407

Skrevet

Ikke tenk på det! Fokuser på at han er sammen med deg nå :)

Skrevet

Hvorfor forteller man hverandre slikt?

Jeg aner virkelig ikke hvor mange mannen min har ligget med og heller ikke hvem. Og jeg har heller ingen interesse av å vite det.

Det som teller er oss, her og nå.

Skrevet

Høres fint ut! Da har han passe mye erfaring. Dersom dere er godt voksne ville jeg heller blitt svett om han var jomfru!!!

Anonymous poster hash: d193a...84c

Skrevet

Jeg syns det var for lite. Jeg ville heller hatt en med mer erfaring.

Anonymous poster hash: e6274...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...