Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg er ikke flink i jobben min, sjefen min er misfornøyd og jeg gjør det ikke bra nok uansett hvor hardt jeg prøver. Tallene er ikke bra nok selvom de har vært det i flere år. Sjefen har begynt å hinte frempå at jeg kanskje bør finne en ny jobb. Jeg vil gjerne ha en ny jobb. Jeg vil bort derfra, men jeg får jo ikke ny jobb Har søkt på alt som er å søke på omtrent, men får sjeldent tilbakemeldinger. Kommer jeg på intervju får jeg ikke jobben. Nå er det en salgsjobb ledig som jeg kan få, men jeg er jo ingen selger heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre Sjefen min vil at jeg skal få ny jobb siden jeg ikke gjør det bra nok lenger, men ingen andre vil ansette meg Føler meg som en taper! Anonymous poster hash: c74ff...478
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Jeg er ikke flink i jobben min, sjefen min er misfornøyd og jeg gjør det ikke bra nok uansett hvor hardt jeg prøver. Tallene er ikke bra nok selvom de har vært det i flere år. Sjefen har begynt å hinte frempå at jeg kanskje bør finne en ny jobb. Jeg vil gjerne ha en ny jobb. Jeg vil bort derfra, men jeg får jo ikke ny jobb Har søkt på alt som er å søke på omtrent, men får sjeldent tilbakemeldinger. Kommer jeg på intervju får jeg ikke jobben. Nå er det en salgsjobb ledig som jeg kan få, men jeg er jo ingen selger heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre Sjefen min vil at jeg skal få ny jobb siden jeg ikke gjør det bra nok lenger, men ingen andre vil ansette meg Føler meg som en taper! Anonymous poster hash: c74ff...478 Bytt bransje? Sjefen, jobben, jobbmarkedet og de fremtidige jobbene høres jo ikke gøy ut. Anonymous poster hash: 5de8f...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå