Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Får noen ganger en følelse av at noen sparker i magen, det skjer overalt i magen ( ganske hardt ) og forskjelig trykk. noen andre som har opplevd det som vet hva det er? Nei det er ikke luft Jeg er heller ikke gravid. testet igår Anonymous poster hash: 0fc58...778
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Det er nok gass og mat i tarmen Anonymous poster hash: 9bb31...904
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Det er nok fantomspark. Jeg har hatt masse av det, både før og etter graviditet. Helt vanlig! Anonymous poster hash: e77ad...ca9
soleia Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Er over fem år sidan det var baby der, men kjenner slikt i magen av og til enno. Er nok tarmane som held på.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Er tarmene ja. Man kan ha luft som beveger seg i tarmene uten at det er vondt eller at man må fjerte. Eller at de jobber på annen måte. Anonymous poster hash: 7c902...bdf
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Det er nok fantomspark. Jeg har hatt masse av det, både før og etter graviditet. Helt vanlig! Anonymous poster hash: e77ad...ca9 haha er det sant?! Anonymous poster hash: fb17e...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå