Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Vi har mye sort,sølv/grått og hvitt, mere glamorøs stil med lyskroner og glitter😉Jeg ble så lei av at alt var hvitt, så jeg skaffet meg heller sorte skap etc...👍Hvordan har dere det? Anonymous poster hash: aacda...622
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Vi har vår helt private, personlige stil, vi. Langt i fra noe kataloghjem, men det er hjemmet vårt og vi trives. Så enkelt. Anonymous poster hash: 22978...294
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Tja, klassisk skandinavisk kanskje. Er ikke opptatt av at det skal være en bestemt stil. Men klassiske skandinaviske møbler, rene linjer, personlighet og lite dill beskriver nok huset vårt. Nytt, gammelt, dyrt og billig i en god miks 😊 Anonymous poster hash: 39b1b...0c1
snille-nille Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Noen designmøbler, noe arvet, noe IKEA osv. Lett blanding og det er veldig fint :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Har sånn mørkt Bombay stuebordet, svart skinnsofa, glasspisebord. Hvit skjenk og glassplater som rekkverk. Egentlig ingen fast stil, men jeg har ikke penger til å skifte ut noe. Om jeg klarer å flytte ut herfra så ønsker jeg lyse vegger, blå sofa, persiske tepper i blå og gull, noen møbler i høyglans hvit. En blanding, men ikke noe som ligner på det vanlige side jeg er en kreativ person Anonymous poster hash: 9d2d5...29d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Vi har det vi liker av møbler, bilder, pynteting osv. Ingen spesiell stil. Anonymous poster hash: 24c08...150
Marriet Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Skikkelig hummer og kanari! Vi er to individer som fant hverandre mens vi begge egentlig var etablert med hver vår stil. Når vi flyttet sammen ville ingen av oss hive alt vi eide, så vi har beholdt hver våres ting av de tinga som var dyrest/best/finest og i best forfatning. Så her er det mye forskjellig. Det verste i huset er hans brune skinnsalong 3+2 og en stol. USJ!!! men det var visst såååå dyrt og holder seg sååå bra! Den er 15 år gammel. Den er gull når man har små barn i hus da vi har ikke planer om å bli boende i dette huset for alltid, hvert fall ikke uten at vi pusser opp og da blir nok det meste nytt Ser litt for meg sånn stil du har HI, høres litt ut som min
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Oppussingstil👍🏻 Anonymous poster hash: e86bc...54b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 Stil og stil fru Blom 😂 vi har svarte møbler og hvite. Hvite vegger... grå sofa.og dekor og gardiner i sølv,blå,hvit,svart. Anonymous poster hash: c074f...09d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Grått , hvitt, sølv, rosa er det her i huset. Møbler fra Skeidar og Ikea Anonymous poster hash: 69c09...551
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 Grått , hvitt, sølv, rosa er det her i huset. Møbler fra Skeidar og Ikea Anonymous poster hash: 69c09...551 Samme her Anonymous poster hash: be1d2...901
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #12 Skrevet 3. august 2016 Vi har vel en særegen stil. Hvite vegger, men fargerike bilder og anna stæsj. Litt vintage, litt Ikea osv.. Anonymous poster hash: 76807...dec
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #13 Skrevet 3. august 2016 Skandinavisk, stram ramme, men med endel mer varme og kos i form av gamle, fine gjenstander som bryter med det stramme. Anonymous poster hash: 03496...b1b
Parallellogrammet Skrevet 3. august 2016 #14 Skrevet 3. august 2016 Skandinavisk, mye hvitt og hvitoljet Ask/eik. Har også flere innslag av originale teak retromøbler og masse grønne planter. Inntrykket er stramt, men mykes opp av alle de grønne plantene. Har en miks av designermøbler og brukt.
Fru vims Skrevet 3. august 2016 #15 Skrevet 3. august 2016 I stua er det mørke møbler og grå sofa. Mye messing, grått og rosa. På soverommene er der hvite møbler.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #16 Skrevet 3. august 2016 Vi har et gammelt hus med mye farger. Noen få møbler er nye, men de fleste er enten virkelig gamle ting (over 100 år) eller fra 80-tallet. Det meste er arvet. Det samme gjelder egentlig med pyntegjenstander, duker og bruksgjenstander. I en av oster egentlig interessert i interiør. Hvordan det ser ut er ikke så viktig som at det fungerer og de minnene det trigger. Anonymous poster hash: e4b8f...fdd
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #17 Skrevet 3. august 2016 Minimalistisk stil, siden både mannen og jeg hater husarbeid. Anonymous poster hash: d2036...62b
Puppen og lillemor Skrevet 3. august 2016 #18 Skrevet 3. august 2016 Skandinavisk funksjonalisme - med eg snev av 50-talls retro!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #19 Skrevet 3. august 2016 Vi har egentlig ingen stil, men jeg nærmer meg mer og mer minimalistisk. Jeg blir helt sprø og smådill. Jeg liker følelsen av at det er rent og ryddig. Så her er det egentlig bare møbler, bøker og bilder. Ikke noe annen pynt. Farger varierer veldig. Mye jordfarger med innslag av annet her og der. Elsker å se andres hjem, for jeg liker forskjellige stiler selv om vi har det på en annen måte selv. Spesielt elsker jeg å se bilder i andres hjem, det er så koselig. Anonymous poster hash: 89fe8...ddb
kjøllefjord Skrevet 3. august 2016 #20 Skrevet 3. august 2016 Stil og stil fru Blom.. hummer og kanari, det er slik vi trives 😀
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #21 Skrevet 3. august 2016 Klassisk stil, med flere designmøbler/lamper. Vi har ikke en hvit vegg igjen, malt alt. Huset er stort, mange vinduer og god takhøyde som krever litt farge som går i grønn og beigetoner. Vi har valgt å investere i kunst, tepper og lamper. Anonymous poster hash: a39bc...007
Miss Chocolate Skrevet 3. august 2016 #22 Skrevet 3. august 2016 (endret) Skandinavisk, nordisk, grafisk, stilren stil.. Noe designmøbler. Endret 3. august 2016 av chocolate
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #23 Skrevet 3. august 2016 Det lurer jeg på også egentlig... hvilken stil det er hjemme hos oss. Litt ymse møbler samlet gjennom 15 års samliv (litt IKEA og mye som jeg rett og slett ikke vet hva er for merke), i spedd noen barneleker, uhorvelige mengder perle- og tegnesaker (jepp vi har kreative barn) og en gigantisk bokhylle. Anonymous poster hash: 935ca...750
MammantilNurket Skrevet 3. august 2016 #24 Skrevet 3. august 2016 Hos oss er det en salig blanding av IKEA og antikviteter, blomstrete sofa og romantikk, japansk kunst og stæsj, nips, furumøbler fra 90-tallet, leker, skumle katteklokker, lysfat, pussige lamper, bøker, pinupdamer og generelt anarki. Vi kommer aldri til å havne i Bonytt, men ALLE som er innom synes at vi har det "sååååå koselig" og at vi har mange morsomme saker 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå