Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Jeg møtte nettop en jeg ikke har møtt siden slutten av barneskolen for nesten ti år siden. Hun ba meg sjekke ut bloggen hennes. Jeg måtte le, hun veier sikkert 90 kg og har en treningsblogg og poster bilder av seg selv i trangt treningstøy etc. Ville dere sagt noe til henne Anonymous poster hash: b51dd...18a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Jeg tenker at hun bør få holde på slik hun gjør uten at noen vil at hun skal slutte bare fordi hun har noen kilo ekstra.. Anonymous poster hash: ed15b...d01
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Ja! Si rett ut at hun er innbilsk, feit, dum og en narsissist! Det er viktig å sette folk på plass så de ikke går rundt og tror at de er noe! Anonymous poster hash: d8174...b43
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Jeg tenker hun er heldig som ikke har hatt deg som venninne i alle disse årene. Hva er galt med det hun gjør? At hun er fornøyd med seg selv er supert. At hun er overvektig er ikke så bra, men at hun trener er kjempebra - da gjør hun noe med problemet. Jeg vil tro det er en del i samme situasjon som henne som synes det er flott at hun tør stå frem i treningstøy og vise at hun trener. Altfor mange overvektige sliter med å trene fordi de skammer seg over å gå i treningstøy - og det er så feil som det kan bli. Hver gang jeg ser en overvektig i treningstøy eller som tydelig er ekstra aktiv så blir jeg glad, for da viser de at de gjør noe veldig positivt for helsen sin Jeg lurer på hva som egentlig er problemet ditt med det hun gjør, HI? Anonymous poster hash: a162e...b35
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Ja! Si rett ut at hun er innbilsk, feit, dum og en narsissist! Det er viktig å sette folk på plass så de ikke går rundt og tror at de er noe! Anonymous poster hash: d8174...b43 😊 Anonymous poster hash: 1fc50...8f3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Ja! Si rett ut at hun er innbilsk, feit, dum og en narsissist! Det er viktig å sette folk på plass så de ikke går rundt og tror at de er noe! Anonymous poster hash: d8174...b43 Hehe, enig! Hvem tror hun at hun er likso. Alle vet at bloggere ikke kan veie mer enn 55 kilo. Anonymous poster hash: 599e0...7e0
mamma_bergen Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Jeg tenker at du ikke har noe med det! Dere er ikke venninner pr i dag og det er absolutt ikke din jobb å komme med noe slikt😮Himmel så frekt, tenker jeg!
Surogvanskelig Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Ja, fortell henne at hun er feit og at du begynte å le av bloggen hennes.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #9 Skrevet 3. august 2016 Hva i all verden er det du tenker at du skal si..? Anonymous poster hash: cd931...c12
Luksusdyret Skrevet 3. august 2016 #10 Skrevet 3. august 2016 Du må virkelig jobbe med selvbildet ditt. Din venninne trenger ikke det, hun har det i orden. Hun har ønske om å være sunn og trent selv om hun er overvektig, og deler sin treningsglede med andre. Hun synes sikkert også at det går an å være pen og attraktiv selv om man har noen kilo for mye. Det er du som har et problem her.
Luksusdyret Skrevet 3. august 2016 #11 Skrevet 3. august 2016 Jeg tenker hun er heldig som ikke har hatt deg som venninne i alle disse årene. Hva er galt med det hun gjør? At hun er fornøyd med seg selv er supert. At hun er overvektig er ikke så bra, men at hun trener er kjempebra - da gjør hun noe med problemet. Jeg vil tro det er en del i samme situasjon som henne som synes det er flott at hun tør stå frem i treningstøy og vise at hun trener. Altfor mange overvektige sliter med å trene fordi de skammer seg over å gå i treningstøy - og det er så feil som det kan bli. Hver gang jeg ser en overvektig i treningstøy eller som tydelig er ekstra aktiv så blir jeg glad, for da viser de at de gjør noe veldig positivt for helsen sin Jeg lurer på hva som egentlig er problemet ditt med det hun gjør, HI? Anonymous poster hash: a162e...b35 Jeg tror også at overvektige vil bli mer motivert av en som selv er overvektig, trener og blogger om fremgangen og resultatene av trening, enn å motta treningsråd fra PT som hele tiden har vært slanke og trente.
SerenaSparrow Skrevet 3. august 2016 #12 Skrevet 3. august 2016 Lenge leve janteloven? Bra at hun har selvtillit og ønsker og motivere andre med treningsblogg:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #13 Skrevet 3. august 2016 HI ikke sjekk ut glitterandlazers på instagram, da vil du nok besvime! En kul dame som du garantert vil dømme. Anonymous poster hash: fc597...fcd
MammantilNurket Skrevet 3. august 2016 #15 Skrevet 3. august 2016 Jeg møtte nettop en jeg ikke har møtt siden slutten av barneskolen for nesten ti år siden. Hun ba meg sjekke ut bloggen hennes. Jeg måtte le, hun veier sikkert 90 kg og har en treningsblogg og poster bilder av seg selv i trangt treningstøy etc. Ville dere sagt noe til henne Anonymous poster hash: b51dd...18a Så heldig hun er! En skikkelig lykkens ost, tør jeg påstå .., Kan du tenke deg hvorfor? Jo ... hun er ikke venninne med deg 😂😂😂
frk Nilsen Skrevet 3. august 2016 #16 Skrevet 3. august 2016 Hadde du sett annerledes på henne og bloggen om hun var 75kg eller 60kg? Du virker ganske barnslig og overfladisk, er vel like greit at dere kun er bekjente og ikke venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå