Gå til innhold

Bad Moms... Noen som har sett den??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra?

 

Anonymous poster hash: e018c...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den! 😁

 

Anonymous poster hash: 206a2...1a8

Skrevet

Det står at det er 9-års grense. Hvordan er filmen for jente på 11?



Anonymous poster hash: cb214...cb2
Skrevet

Lo så jeg grein! Tror den blir litt klein for barn. Masse sexhumor og fyll. Satt noen gutter på 11-12 i salen og så ut som de ville synke ned i et hull i bakken. Skikkelig putetv.

 

Anonymous poster hash: 56ab5...683

Skrevet

Den er veldig morsom! Men mer rettet mot voksenhumor ja.

Skrevet

Den er veldig morsom! Men mer rettet mot voksenhumor ja.

 

 

Men det er liksom ikke noe skadelig for ei jente på 11 å se den? Hun ønsker å ha mor-og-datter-filmkveld og se denne filmen. Tegnefilmer er liksom blitt kjedelig, og det går ingen andre filmer på kino nå som ikke har 15-års grense.

 

Anonymous poster hash: cb214...cb2

Skrevet

 

Men det er liksom ikke noe skadelig for ei jente på 11 å se den? Hun ønsker å ha mor-og-datter-filmkveld og se denne filmen. Tegnefilmer er liksom blitt kjedelig, og det går ingen andre filmer på kino nå som ikke har 15-års grense.

 

Anonymous poster hash: cb214...cb2

 

 

Hadde det vært skadelig ville den hatt høyere aldersgrense. Nå vet ikke jeg hvordan dere har det hjemme, mulig dere er mye mer åpne enn jeg var med mine foreldre, men jeg hadde vridd meg og hatt det regelrett kjipt under hele filmen. Her vi bor går det mange fine filmer nå. Ghostbusters er kul! Alice through the looking glass, captain fantastic, independence day, istid, svk og tarzan er filmer jeg gjerne hadde tatt med mine på 10 og 12 år på. De ville ligget under setene på bad moms, men så blir de også satt ut av klining på tv :D

 

Anonymous poster hash: 56ab5...683

Skrevet

 

Hadde det vært skadelig ville den hatt høyere aldersgrense. Nå vet ikke jeg hvordan dere har det hjemme, mulig dere er mye mer åpne enn jeg var med mine foreldre, men jeg hadde vridd meg og hatt det regelrett kjipt under hele filmen. Her vi bor går det mange fine filmer nå. Ghostbusters er kul! Alice through the looking glass, captain fantastic, independence day, istid, svk og tarzan er filmer jeg gjerne hadde tatt med mine på 10 og 12 år på. De ville ligget under setene på bad moms, men så blir de også satt ut av klining på tv :D

 

Anonymous poster hash: 56ab5...683

 

 

 

Her går bare Istid (barnslig), Ghostbusters går halv 5 så den har vi ikke sjanse til å rekke når jeg er ferdig på jobb :(

 

Anonymous poster hash: cb214...cb2

Skrevet (endret)

Se traileren så skjønner du at det ikke helt er egnet for en 11 åring, selv om den er satt til 9 år er det ikke dermed sagt at den er egnet for barn. Nå har jeg ikke sett filmen, men utifra traileren så virker dette som en film man går å ser med venninnegjengen, ikke barna sine.

 

Kan du ikke finne på noe annet mor og datter-opplegg, og heller vente med kino til det er en film som passer for ei på 11 år. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Se traileren så skjønner du at det ikke helt er egnet for en 11 åring, selv om den er satt til 9 år er det ikke dermed sagt at den er egnet for barn. Nå har jeg ikke sett filmen, men utifra traileren så virker dette som en film man går å ser med venninnegjengen, ikke barna sine.

 

Kan du ikke finne på noe annet mor og datter-opplegg, og heller vente med kino til det er en film som passer for ei på 11 år.

Enig I dette! Ikke en film for 11-åring. Poenget med filmen, må vel være at vi som foreldre skal kjenne oss igjen... og I tillegg er det satt helt på spissen. . Egentlig usikker på om barn da vil skjønne poengene. . Ville funnet på noe annet hyggelig 😄

 

Anonymous poster hash: ecfa6...ac2

Skrevet

Jeg så denne på kino, og bak oss satt det en gjeng14-15 åringer, og til og med de skjønte ikke poenget. Den er veldig morsom for foreldre, og kanskje spesielt mødre-Nettopp fordi vi kjenner oss igjen.

 

Anonymous poster hash: ef8df...852

Skrevet

Ikke for barn, har selv en på 11. Synes filmen var flau og overdrevet, absolutt ikke min type humor...

 

Se SVK!

 

Anonymous poster hash: ac85a...0bf

Skrevet

 

Her går bare Istid (barnslig), Ghostbusters går halv 5 så den har vi ikke sjanse til å rekke når jeg er ferdig på jobb :(

 

Anonymous poster hash: cb214...cb2

Lo godt av Istid og jeg er voksen. Vi så den i 3D, og det gjorde den litt ekstra gøy.

 

Anonymous poster hash: 521f3...6b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...