Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #1 Skrevet 3. august 2016 Uff Har hatt ferie i 3 uker for å lade batteriene, men hjelper ikke. Jeg er så sliten, sur, lei og alt! Vil bare reise vekk fra alt en stund! Alt ansvar, jobb, hus, familie osv. Hvorfor kan jeg ikke være som jeg var før? Blid og fornøyd og følte meg tilfreds 😢 Anonymous poster hash: cb0b9...005
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #2 Skrevet 3. august 2016 Sånn har jeg også hatt det litt. Er rett og slett bare fordi jeg får altfor lite tid for meg selv. Jeg er sammen med mennesker 24 timer i døgnet uten mulighet for pause eller fritid. Går nok over når minste blir litt større. Anonymous poster hash: 1b701...780
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Jeg kjenner meg veldig igjen i det, så i september skal jeg reise vekk en helg. Vet ikke hvor ennå, vet bare at jeg skal vekk😔 Anonymous poster hash: 67595...bd3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Jeg har ikke råd til å reise bort, og skal vi først reise bort synes jeg at pengene bør brukes på alle, ikke bare meg. Jeg tror jeg har for lite tid til meg selv og at det har begynt å bli ødeleggende. Det går i ett hele tiden! Eneste gangen jeg føler jeg får slappet av er når jeg sover, men jeg sover ikke hele natten heller Våkner av den minste lyd fra barnet eller hunden. Bare hunden skifter liggestilling på gulvet våkner jeg Og får jeg fri en helg tar det sikkert bare noen uker før jeg er like ille igjen :'( Anonymous poster hash: cb0b9...005
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Bli alenemor! Da får du ihvertfall frihelger innimellom. Anbefales👍🏻 Anonymous poster hash: c14d1...c74
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Bli alenemor! Da får du ihvertfall frihelger innimellom. Anbefales👍🏻 Anonymous poster hash: c14d1...c74 Hahaha den var morsom. Alenemor har ikke mange frihelger. Da er du ikke alenemor. Til hi skjønner veldig godt hvordan du har det. Har du mulighet til å trene litt? Det tror jeg kan hjelpe stort Anonymous poster hash: 3f897...611
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Bli alenemor! Da får du ihvertfall frihelger innimellom. Anbefales👍🏻 Anonymous poster hash: c14d1...c74 Hehe 😉 Alenemor her og hadde sist frihelg i 2010 Anonymous poster hash: ace07...d5a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #8 Skrevet 3. august 2016 Ta med deg telt og sovepose og dra på skogen en helg. Koster minimalt. Anonymous poster hash: 50215...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå