Gå til innhold

Maxalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med migrene her som vet hva som egentlig er max snt tabletter man kan ta i løpet av en uke?

Anonymous poster hash: 24b56...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør legen din!

Anonymous poster hash: 2a222...a3d

Skrevet

Jepp. Det skal jeg når han er tilbake fra ferie. Da skal jeg også til nevrolog. Har tatt maxalt i flere år, men nå har migrenen hengt seg opp, så bare lurte på om noen andre har fått mer klar beskjed enn det jeg noen gang har fått når jeg har spurt!

Skrevet

Aner ikke. MEN dersom du må ta mange i løpet av en uke, så hadde jeg nok vurdert veldig nøye livsførselen.

Jeg har migrene medfødt. Den er av den klassiske sorten og den er til en viss grad nå hormonstyrt. Jeg lå halve barndommen i smerter og oppkast (det var før medisinenes tid).

Med en jevn døgnrytme, med søvn, måltider, drikke osv.

Med bevissthet mht enkelte matvarer på enkelte dager

Med bruk av solbriller

Med å passe på at jeg ikke spenner meg

Så har jeg nesten ikke anfall.

Jeg kan også nesten forutse når det er sansynlig at barnet får et anfall.

Anonymous poster hash: 9a5e9...156
Skrevet

Husker ikke da jeg faktisk ikke har hatt migrene det siste året. Men mener at det står noe omdet i pakningsvedlegget. Det jeg husker er at jo mere Maxalt jeg brukte, oftere fikk jeg anfall.

Skrevet

Jepp. Det skal jeg når han er tilbake fra ferie. Da skal jeg også til nevrolog. Har tatt maxalt i flere år, men nå har migrenen hengt seg opp, så bare lurte på om noen andre har fått mer klar beskjed enn det jeg noen gang har fått når jeg har spurt!

Max 2 doser i løpet av 24 t.

Anonymous poster hash: f66d5...3b0

Skrevet

Det står i pakningsvedlegget, har du kastet det så finner du det på felleskatalogen.no

Anonymous poster hash: 03fbf...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...