Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #3 Skrevet 3. august 2016 Bruker Dropbox. Syns det fungerer bra. Bilder tatt med mobil går automatisk inn. Samme med kameraet som er koblet mot Wifi. Kan dele bilder med familie og venner om vi vil. Anonymous poster hash: 7fac0...962
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #4 Skrevet 3. august 2016 Instagram Anonymous poster hash: a440b...2d3
annesmil Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Bruker Dropbox. Syns det fungerer bra. Bilder tatt med mobil går automatisk inn. Samme med kameraet som er koblet mot Wifi. Kan dele bilder med familie og venner om vi vil. Anonymous poster hash: 7fac0...962 Hva er dropbox? Er det en app? Koster det noe? Kan man gå inn på hvilken som helst data og logge seg inn på sin konto og finne bildene?
fikas Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Hva er dropbox? Er det en app? Koster det noe? Kan man gå inn på hvilken som helst data og logge seg inn på sin konto og finne bildene? Dropbox har App og kan brukes fra nettleser. Du får tilgang til alle dine bilder og filer fra hvilken som helst enhet med Internett jeg bruker det til både bilder, dokumenter og til å dele bilder og dokumenter med andre. Feks kan både samboeren min og jeg gå inn i regnskapet vårt og jobbe i samme dokument. Sparer mye tid på å ha det mest oppdaterte dokumentet tilgjengelig
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Hva er dropbox? Er det en app? Koster det noe? Kan man gå inn på hvilken som helst data og logge seg inn på sin konto og finne bildene?Dropbox er gratis hvis du bare trenger litt plass, kan betale for å oppgradere. Det trenger du sikkert hvis du skal ha alle bildene dine det. Min ble i hvert fall fort full. Anonymous poster hash: bbbd4...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå