Gå til innhold

Gjorde dere noe annerledes den mnd du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Har akkurat startet prøvingen, har ikke dårlig tid, men satser på at det blir baby før oktober neste år :) 

Anonymous poster hash: b8097...464
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulte?

Anonymous poster hash: e53da...fda

Skrevet

Lå med beina i været etter tvangssamleiet😆 En halvtime, funket på første forsøk! Usikker på om beina mot himmelretningen gjorde utslaget, men liten innsats for potensiell gevinst.

Skrevet

Grapefruktjuice.

Hadde lest at det kunne fungere, så etter to måneder uten klaff drakk jeg mye juice når jeg hadde eggløsning.

Og den satt som ei kule!

Anonymous poster hash: 97e8b...046

Skrevet

Nr 1 gjorde vi ikke noe annerledes.

Nr 2 1 år med prøving uten resultat, så hadde jeg p-ring i 1 mnd, tok den ut, og ble gravid neste pp

Nr 3 drakk hostesaft, sex annen hver dag, rumpa på pute og beina i været etter sex, orgasme etter mannen

Nr 4 sex 1 gang 3 dager etter cerazetteslutt. Orgasme etter mannen, ble liggende i senga etterpå.

Anonymous poster hash: b44f5...412

Skrevet

Ja, mannen bruke iq-qi.

Jeg ble liggende etter sex.

Anonymous poster hash: a4c62...bfa

Skrevet

Vi hadde time of our lives! Ingen hormon prevensjon kunne slappe av helt graviditet var jo målet,kunne ha sex overalt! Mannen var overlykkelig og fornøyd,helt supert! Alle tre satt på første forsåk dog. Jeg tenkte at vi kunne prøve og prøve slik i 6 måneder!

Anonymous poster hash: 62f15...b5a

Skrevet

Tenkte at "jeg vil ikke ha julebaby." Vips så satt spiren, og vi fikk verdens fineste førjulspresang. :)

Anonymous poster hash: c1560...064

Skrevet

Hadde sex for første gang på et halvt år..

Anonymous poster hash: f8e09...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...