Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Som hjelper utdrivingsrefleksen igang ,noen som vet om jeg kan bruke den så fort jeg starter å amme babyen? Skal ta keisersnitt og av erfaring kommer melken (og utdrivingsrefleksen hver gang baby skal ha mat) så sent igang hos meg. Har nettopp fått tips om denne sprayen,ikke hørt om den før. Anonymous poster hash: 52d25...4ce
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Syntocinon, funker som bare det, men ikke på når melka kommer, bare på utdrivingsrefleksen. Anonymous poster hash: 25c0a...7a6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Jeg fikk resept av legen før fødsel og hadde fen klar. Kan brukes med en gang. Hadde behov til førstemann, men ikke til nr 2. Anonymous poster hash: 2b7cf...4e5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Funket bra her. Jeg gikk på den lenge for jeg fikk aldri nok til å fullamme. Den øker ikke noe melkenengde, men driver ut melken. Gjorde at jeg ammet og pumpet greit. Anonymous poster hash: cb313...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå