Gå til innhold

Det er teit, men det plager meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første uken i stor avd. i barnehagen og mitt barn har fått plass rett ved siden av barnehagens største drittunge, unnskyld meg, men det er virkelig en skikkelig uoppdragen og frekk unge. Har sagt masse stygt til meg blant annet! Skikkelig ubehagelig, moren er en gammel kjenning av meg og, og jeg merker bare at jeg får skikkelig angst for at han skal være ekkel, si noe stygt eller skape ubehagelige situasjoner. Eller at moren skal forsøke å småprate med meg, noe jeg absolutt ikke ønsker. Har skydd henne som pesten de siste to årene. Det plager meg skikkelig altså, og jeg vet det er pga angsten min. Snakk om uflaks, det går 15-20 barn der og så måtte plasseringen bli akkurat der. Jeg vet at jeg er barnslig/har problemer med angst, og jeg kan ikke be om å få bytte plass heller, selv om 50% av barna er på ferie (inkludert mange som er nye) og ikke vet hvor plassen deres er enda, har liksom ingen god grunn til det, men jeg må levere hver morgen og det er så stress å tenke på. "Tenk om jeg møter på XX og YY?". Hvordan legge vekk slike tanker og bare være voksen og rasjonell? Herlighet. Håper på hyggelige og forståelsesfulle svar!!  :flau:

Anonymous poster hash: db11d...37e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ikke fokusere på det for mye. Prøv å ta det som det kommer og ikke legg for mye energi i det.

Om den andre moren tar kontakt, vær høflig, men ikke noe mer enn det om du ikke ønsker mer kontakt med henne. Vær fokusert på barnet ditt og ev. ansatte ved levering/henting og vær effektiv ut og inn utenom det.

Og til slutt - se på alle eventuelle møter, samtaler, hilsninger osv. som god trening for deg - dette går fint :)

Anonymous poster hash: 29d81...65a
Skrevet

Prøv å ikke fokusere på det for mye. Prøv å ta det som det kommer og ikke legg for mye energi i det.

Om den andre moren tar kontakt, vær høflig, men ikke noe mer enn det om du ikke ønsker mer kontakt med henne. Vær fokusert på barnet ditt og ev. ansatte ved levering/henting og vær effektiv ut og inn utenom det.

Og til slutt - se på alle eventuelle møter, samtaler, hilsninger osv. som god trening for deg - dette går fint :)

Anonymous poster hash: 29d81...65a

Ja, du har rett :) Takk for gode råd. 

Anonymous poster hash: db11d...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...