Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Noen som har erfaringer med Emmaljunga Mondial Delux eller Stokke Trailz? Eller begge to? Hva liker dere/liker dere ikke med dem? Hvilken vogn tar størst plass når de er sammenlagt å skal inn i bagasjerom f.eks?Har mondial delux selv, men har veldig lyst til å prøve trailz da den ser så mye enklere ut å trille, og kanskje tar den mindre plass i bilen eller? Ville du byttet vogn?Alle erfaringer takk! Anonymous poster hash: ed0d5...b37
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Ville heller bytta til en babyjogger-vogn hvis jeg var deg Anonymous poster hash: dc4f5...7a8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Har bare erfaring med Trailz, og den liker jeg veldig godt! Har fem barn, og dette er den beste barnevognen vi har hatt så langt. Emmaljunga liker jeg ikke designet på, så dem har jeg aldri vurdert. Anonymous poster hash: c0ba5...d32
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Har bare erfaring med Trailz, og den liker jeg veldig godt! Har fem barn, og dette er den beste barnevognen vi har hatt så langt. Emmaljunga liker jeg ikke designet på, så dem har jeg aldri vurdert. Anonymous poster hash: c0ba5...d32 Hvordan er sportsdelen? Kan den legges i full liggestilling? Plass til voksipose på vinteren i den? Og tar den mye plass sammenlagt? :-) Anonymous poster hash: ed0d5...b37
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #5 Skrevet 3. august 2016 Flere? :-) Anonymous poster hash: ed0d5...b37
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #6 Skrevet 3. august 2016 Har hatt flere emmaljunga og babyjogger. Har nå Trailz. Desidert beste vognen. Ikke 100% liggestilling, men bedre enn mange andre Anbefales virkelig! Anonymous poster hash: 01acd...294
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #7 Skrevet 3. august 2016 Har hatt flere emmaljunga og babyjogger. Har nå Trailz. Desidert beste vognen. Ikke 100% liggestilling, men bedre enn mange andre Anbefales virkelig! Anonymous poster hash: 01acd...294 Hva synes du er bedre med trailz VS emmaljunga? Hvordan er den på vinterstid mtp plass til vinterpose og soving? :-) Anonymous poster hash: ed0d5...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå