Gå til innhold

Til dere som har sluttet å snuse😩😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg kom på i dag at nå er det nok! Faen heller, holdt på i 10år med den dyre dritten. Unnskyld språket.

Hva kan jeg gjøre når suget blir som værst? Går på veggen snart😩

Anonymous poster hash: fc56b...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte nikotintyggis noen uker. Tygget til smaken ble ekkel og dyttet den under kinnet med tunga. Deretter gikk jeg over til vanlig tyggis med samme teknikken. Ett år siden nå, og jeg "snuser" fortsatt vanlig tyggis når jeg tygger det. Vanens makt 😂

Lykke til!

Anonymous poster hash: 3badc...027

Skrevet

Ta en tyggis

Lage en kopp te

Gjøre husarbeid

Spise dopps

Ta situps

Spille luftgitar

Lage dorullnisser

Ta armhevinger

Pusse sølvtøy

Anonymous poster hash: 0f4e2...ede

Skrevet

Snusa i nesten 15 år. En boks general G3 om dagen. Slutta tvert ved nyttår. Det gikk utrolig mye lettere enn jeg hadde trodd. Etter de to første ukene har det ikke vært noe problem.

Jeg måtte ha noe å holde på ned hele tida. Rydda i skuffer og skap, strikka, leste og gikk tur.

Hender selvfølgelig at jeg får lyst på snus, men har ikke tatt en eneste en.

Anonymous poster hash: 88817...da2

Skrevet

Et triks som jeg lærte av en venninne, men som funker kjempebra og ser kjempeteit ut, er å tygge en tyggis i noen få tygg, og så lage den som en snus inni litt Torky (eller annet papir som ikke løser seg opp). Nå snuste begge vi to fresh-snus, så tyggis med mentol gjorde virkelig susen. 

Har fått noen kommentarer om at det er såå teit, men de ante nok ikke hvor effektiv det var! :) Har den i i 15-20 minutter før den begynner å renne, og da er det som å ha tatt seg en snus :D 

Ellers gjorde jeg mye for å holde meg opptatt. Gikk turer, fant på prosjekter hjemme osv. Og jeg hadde Slutta-appen! 

Fortsatt snusfri, og savner det ikke ;) 

Anonymous poster hash: 0d3fc...22a
Skrevet

Mannen er i samme båt som deg, han sluttet også i går. Gleder meg til desperasjonen! Han har prøvd før, så jeg vet hvordan han blir...håper bare han (og jeg!) holder ut denne gangen!

Anonymous poster hash: ddc24...ab9

Skrevet

Jeg hiver meg på :P kjøpte en boks i kveld, den er nok borte innen et døgn - og det er den absolutt siste.

Har sluttet en gang før, og det var ren idioti som gjorde at jeg begynte igjen fire mnder senere! Det jeg husker er at den første uka var verst! Alle gangene jeg har prøvd senere har dag 4 vært det kritiske - dag 3 har vært ok, men på dag 4 har jeg tenkt at jammen... Jeg kan jo bare kjøpe eeeen boks til bare for kosen sin skyld for NÅ er det jo ikke så ille, null problem å slutte igjen :P

Så... Tygge tyggis, gjøre husarbeid (her har du muligheten til å rydde en bod, vaske kjøkkenskap, rydde vekk klær du ikke bruker lengre osv.!), og trene, er de beste sunne tipsene jeg har.

Ellers pleier jeg å få veldig søtsug uten snus, og helt ærlig tillater jeg meg gjerne litt snop i en overgangsperiode - eller deilige middager! For 85 kr ekstra om dagen kan hverdagsmaten oppgraderes en smule faktisk. Og det er som sagt greit i overgangen, så skal jeg heller spare pengene senere :P

Anonymous poster hash: 4ed9c...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...