Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Jeg gikk for en ukes tid siden delvis over til steinalderdietten. Jeg har kuttet ut alt av sukker (men også søtstoff, så ingen Pepsi Max osv.), og kuttet veldig ned på korn (skal etterhvert slutte helt med det, men tar det gradvis) Jeg spiser MYE grønnsaker. Hjemmelaget tomatsuppe med egg, osv. Det holder meg mett og holder blodsukkeret stabilt. Passer også på å få i meg nok proteiner i form av kjøtt. Spiser nøtter innimellom. Lysten på noe søtt er HELT borte. Og jeg var faktisk avhengig av Pepsi Max for litt over en uke siden. Skulle jeg fått lyst på noe søtt vet jeg at jeg kan spise frukt eller lage meg en smoothie Anonymous poster hash: 5943d...3b1
Gjest Stjerneklart Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Hvordan jeg demper det? Altså... Spiser sjokolade da
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Jeg gikk for en ukes tid siden delvis over til steinalderdietten. Jeg har kuttet ut alt av sukker (men også søtstoff, så ingen Pepsi Max osv.), og kuttet veldig ned på korn (skal etterhvert slutte helt med det, men tar det gradvis) Jeg spiser MYE grønnsaker. Hjemmelaget tomatsuppe med egg, osv. Det holder meg mett og holder blodsukkeret stabilt. Passer også på å få i meg nok proteiner i form av kjøtt. Spiser nøtter innimellom. Lysten på noe søtt er HELT borte. Og jeg var faktisk avhengig av Pepsi Max for litt over en uke siden. Skulle jeg fått lyst på noe søtt vet jeg at jeg kan spise frukt eller lage meg en smoothie Anonymous poster hash: 5943d...3b1 Litt for tidlig å si noe om det vil jeg tro? Kroppen trenger rundt 6 uker på å omstille seg... Anonymous poster hash: 0f83d...dc8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Mandler og et stort glass iskaldt vann Anonymous poster hash: c416d...90c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Litt for tidlig å si noe om det vil jeg tro? Kroppen trenger rundt 6 uker på å omstille seg... Anonymous poster hash: 0f83d...dc8 Har ikke hatt lyst på noe søtt en eneste gang på flere dager, i allefall. Heller ikke lyst å småspise osv som jeg hadde før. Kroppen bruker ikke 6 uker på å oppnå et mer stabilt blodsukker. Om man spiser mye lyst mel, pasta osv er det som sukker og gjør at blodsukkeret går opp og deretter ned og man kan få lyst på sukker. Sukkerfri brus som Pepsi Max kan også gi søtsug Anonymous poster hash: 5943d...3b1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Litt for tidlig å si noe om det vil jeg tro? Kroppen trenger rundt 6 uker på å omstille seg... Anonymous poster hash: 0f83d...dc8 Har ikke hatt lyst på noe søtt en eneste gang på flere dager, i allefall. Heller ikke lyst å småspise osv som jeg hadde før. Kroppen bruker ikke 6 uker på å oppnå et mer stabilt blodsukker. Om man spiser mye lyst mel, pasta osv er det som sukker og gjør at blodsukkeret går opp og deretter ned og man kan få lyst på sukker. Sukkerfri brus som Pepsi Max kan også gi søtsug Anonymous poster hash: 5943d...3b1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Jeg drikker chai eller annen te, en stor kopp med to suketter og litt ekstra lett melk. Det døyver søtsuget helt! Anonymous poster hash: 4a09f...b6b
TPK Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Mandler, litt mørk sjokolade og te. Yoplait vaniljeyoghurt med bær. Solo super.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Spiser noe i godteri-kategorien, evt drikker et glass med melk og oboy om vi ikke har noe annet Anonymous poster hash: 86fb3...cea
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Te her også, evt pusse tenner, har jeg søtsug er det ofte egentlig fordi jeg er sulten så spiser et lite måltid. Anonymous poster hash: c9f1d...0a5
beef sister Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Ved å ikke tillate meg selv å ha søtsug, dvs. avstå fra sukker som en hovedregel (med rom for noen unntak nå og da).
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Tar en sigarett Anonymous poster hash: 6432c...49d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 I sta proppa jeg i meg litt kjeks. Det hjalp😂 Anonymous poster hash: e095e...26d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 Gjør husarbeid Anonymous poster hash: 5c8fa...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå