Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Sliter sånn med å få han til å sove på kveldstid. Dvs han sovner stort sett greit, men så våkner han og er egentlig våken til 23-24.... Han våkner stort sett mellom 7-8. Sovner første gang mellom 10 og 11 og sover rundt 2 timer. Sover igjen en liten time rundt 14-15. Har prøvd å legge tidlig for kvelden og å drøye det. Føler ingenting hjelper. Bør han kun sove en gang om dagen? Han er jo stuptrøtt til lur nummer 2... Han våkner også flere ganger om natten, men da sovner han hvertfall fort igjen. Anonymous poster hash: dc9ff...af5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 8 mnd er en tid hvor babyer ofte snur opp ned på gamle rutiner. Min lille sover en lur i 09-10 ca 1 time. Neste lur er i 12 tiden. Hun sover i 15 eller 16 eller 17 tiden og som idag en liteb lur i 20 tiden. Legger seg for natten klokken 22. Vi har eldre barn og stresser ikke med baby og søvn. Hun er alltid med oss og har alltid et koselig sted å sove. Vi kjenner signalene når hun er trøtt og følger de. Ca 3timer våken så en liten lur Anonymous poster hash: a1a14...7f2
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Takk for svar! Jeg har også to barn fra før, og syns egentlig derfor det er desto vanskeligere når ikke jeg får lagt minsten på kvelden. Men det henger kanskje sammen med at han er superaktiv og skikkelig mammadalt. Så enten klatrer han på møblene (og jeg må være der hele tiden så han ikke skader seg) eller så skal han bare sutre og klenge på meg. Men er nok kanskje en periode som er spesielt ille akkurat nå ja. Det har gått så utrolig fort motorisk den siste måneden, fra å åle seg på gulvet til å kunne stå støtt alene på gulvet noen sekunder.. Sikkert mye som skal fordøyes.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå