Gå til innhold

Så stolt, men litt vemodig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta vår på 2 år og 2 mnd har sluttet med bleie og hatt sin første hele dag uten uhell! Så stolt, men samtidig litt vemodig at den tiden er over. Ingen liten bleiestump i huset lenger, ut med alle bodyer osv. De vokser opp så fort, hun var jo nettopp nyfødt og hvor ble tiden av?

 

Anonymous poster hash: dbd57...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er bare 14 mnd...men akkurat dette med bleier vil nok ikke savnes..

 

Anonymous poster hash: 1f701...de0

Skrevet

Er bare til å nyte hvert sekund. Min lille baby skal begynne i første klasse om noen uker😳

 

Anonymous poster hash: ffcf6...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...