Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Lillejenta vår på 2 år og 2 mnd har sluttet med bleie og hatt sin første hele dag uten uhell! Så stolt, men samtidig litt vemodig at den tiden er over. Ingen liten bleiestump i huset lenger, ut med alle bodyer osv. De vokser opp så fort, hun var jo nettopp nyfødt og hvor ble tiden av? Anonymous poster hash: dbd57...cf2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Min er bare 14 mnd...men akkurat dette med bleier vil nok ikke savnes.. Anonymous poster hash: 1f701...de0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Er bare til å nyte hvert sekund. Min lille baby skal begynne i første klasse om noen uker😳 Anonymous poster hash: ffcf6...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå