Gå til innhold

Inspirert. Er du skoleflink og intelligent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg selv: Ja og ja. Seks år på universitet.

Mannen: I enda større grad enn meg. Tre universitetsgrader. Medlem av Mensa.

Blir spennende å se hvordan det går med barna. Eldste er nettopp fylt fire, og har akkurat knekt lesekoden.

Anonymous poster hash: 7f61a...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skoleflink, men om jeg er intelligent, er jeg neppe den rette til å bedømme...

Anonymous poster hash: e5093...648

Skrevet

Hadde gode karakter da jeg gikk ut 9. Klasse.

Hadde ikke så veldig gode fra gymnaset. Fra 2-5, mest firere, og femmere.

Hadde gode karakterer fra universitetet.

Har tatt iq test hos nevropsykolog etter mulig skade.

Vel jeg er glupere enn de fleste, og har ingen hjerneskade.

De fleste vet jo ikke hvor høy iq de har, det er en omfattende testing en må igjennom for det.

Anonymous poster hash: 5005c...bae

Skrevet

Jeg er vel realtivt skoleflink, fikk for det meste A og og B. Vet ikke hvordan det ligger an med IQen, vil gjette på gjennomsnittlig, men EQen er i hvert fall på plass.

Anonymous poster hash: e3a4c...047

Skrevet

Jeg er skoleflink (eller var, det er noen år siden sist jeg satt på skolebenken). Jeg er rett over gjennomsnitt i topplokket, men hardt arbeid har gjort at jeg fikk gode karakterer og har masse kunnskap.

Anonymous poster hash: a0712...a25
Skrevet

Ja, jeg er en smartass ☺ En vanlig streber på skolen som scoret litt over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 517d7...d9e

Skrevet

Ja, det er jeg. Helt ubeskjedent 😉.

Samme her! Og endatil smellheit!

Skrevet

Jepp!

Mensa—medlem. Flink i alle teoretiske fag. Jobber som stipendiat. Men alle andre kollegaer er også kjempesmarte, så i den gjengen der er jeg nok helt gjennomsnittlig. Mannen min føler jeg har mye mer kunnskap enn meg, jeg er bedre til å forstå sammenhenger og se logikk.

Anonymous poster hash: f6603...c9b

Skrevet

Ja til intelligent, men nei til skoleflink. Jeg kan være, men for det meste jobber jeg i skippertak.

Anonymous poster hash: 9f52d...bbb
Skrevet

Hvorfor spør du, HI? Det hadde vært interessant å vite...

Anonymous poster hash: dfb17...d31
Skrevet

Ikke skoleflink, tror ikke jeg har lest en hel bok i hele mitt liv, men kom meg gjennom skolen likevel. Er veldig sosial intelligent, noe som er det viktigste her i livet.

Anonymous poster hash: 0336b...446

Skrevet

Jeg har alltid vært skoleflink. Men fikk ikke gjort noe med det.. ble ufør etter en stygg bilulykke 😕

Anonymous poster hash: 41d4e...8a0

Skrevet

Ikke skoleflink, tror ikke jeg har lest en hel bok i hele mitt liv, men kom meg gjennom skolen likevel. Er veldig sosial intelligent, noe som er det viktigste her i livet.

Anonymous poster hash: 0336b...446

Greit å ha sosial intelligens, men hadde vært nitrist verden om alle var sosialt intelligente, men ellers lite å bidra med. Lite fremskritt da gitt.

Anonymous poster hash: 2abd2...fc9

Skrevet

Uten skam - ja på begge spørsmålene!

Skrevet

Ja, så intelligent at jeg gikk og kjedet meg mye av skoletida. Ville vel ha blitt kalt et av de "evnerike barna" hvis jeg hadde vært barn i dag.

Ble ferdig med ungdomsskolepensum i matematikk i løpet av 5.klasse. Begynte å lære meg italiensk som 13-årig fordi jeg da allerede snakket brukbart fransk og flytende engelsk (som en britisk 13-åring, sa professoren da jeg besøkte språklabben på et britisk universitet).

Men livet mitt tok en helt annen vending da jeg oppdaget musikken!

Nå lever jeg av å synge og undervise i sang.

Anonymous poster hash: d79de...203

Skrevet

Omg, kult at alle oss/vi (????) dib-damer er så intelligente❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 475fb...fa3

Skrevet

Ja, så intelligent at jeg gikk og kjedet meg mye av skoletida. Ville vel ha blitt kalt et av de "evnerike barna" hvis jeg hadde vært barn i dag.

Ble ferdig med ungdomsskolepensum i matematikk i løpet av 5.klasse. Begynte å lære meg italiensk som 13-årig fordi jeg da allerede snakket brukbart fransk og flytende engelsk (som en britisk 13-åring, sa professoren da jeg besøkte språklabben på et britisk universitet).

Men livet mitt tok en helt annen vending da jeg oppdaget musikken!

Nå lever jeg av å synge og undervise i sang.

Wow. Uten å ha bodd i noen av disse landa?

Anonymous poster hash: 45e32...471

Skrevet

Var skoleflink, men det var kortidshukommelsen min som reddet meg. Jeg kunne lese en halvtime før en prøve og alt satt.

Langtidshukommelsen min erlik null omtrent, så vil vel ikke kalle meg selv intelligent, siden jeg aldri husker NOE :(

Anonymous poster hash: b5aa3...36b

Skrevet

Wow. Uten å ha bodd i noen av disse landa?

Anonymous poster hash: 45e32...471

Ikke Frankrike eller Italia. Har bodd i Skottland.

Skrevet

Nei og nei.

Anonymous poster hash: 2db1e...3f6

Skrevet

Jeg var ganske gjennomsnittlig på grunnskolen. På universitetet skilte jeg meg ut på bakgrunn av mine resultater, har blitt "headhuntet" til masteroppgave og videre blitt tilbudt phd, som jeg takket nei til ( på grunn av bedre jobbtilbud )

Jeg har aldri gjennomført en seriøs intelligenstest, men jeg tror og håper jeg har noe fornuftig i topplokket 🙄

Anonymous poster hash: 1a9e4...89a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...