Gå til innhold

Tullemelding til mannen fra "annen dame" eskalerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg ny tlf på jobben i dag med nytt tlf.nr. Mannen min og jeg jobber på samme arbeidsplass. Vi er veldig glad i hverandre og tøyser og tuller sammen stadig vekk. Jeg tenkte at dette er en gyllen anledning til å tulle litt med han. Han visste at jeg hadde fått meg ny tlf så jeg var sikker på at han ville fange opp spøken med engang. Jeg forstår nå hvor tåpelig det var. Jeg skrev en sms til han hvor jeg skrev noe sånn som: Hei.... Du vet nok ikke hvem jeg er...Dette er sannsynligvis et bomskudd, du er nok ikke interresert men jeg prøver: jeg synes du er så forbanna deilig! Har lyst til å gjøre deilige ting med deg!!! Klem

Denne sendte jeg til han imens jeg satt nesten ved siden av han. Vi satt og snakket bra sammen så tikket denne meldingen inn. Han ble helt rar i ansiktet, jeg spurte han hva det var for noe? Han la telefonen i lomma og sa det var ingenting. Vi fortsatte og prate og etter en stund spurte jeg han igjen hvorfor han ble så rar etter å ha mottatt den mld. Igjen sa han at nei det var ingenting. Jeg begynner å stresse litt, tenker for meg selv og lurer på hvorfor han ikke ville si det til meg. Etter 1/2 time hvor han fortsatt ikke har sagt noe om denne mld spør jeg han om jeg kan få låne tlf hans for å google en ting. Da ser han på meg og sier: det var du som sendte den mld. Jeg ser at han rødmer og er nervøs. Jeg beklager meg og sier at det kun skulle være en spøk men at jeg selvfølgelig blir litt stresset over at han ikke ville delt det med meg hvis han hadde fått en slik mld. Han sier at det var fordi han ikke ville stresse meg med det, at han var redd jeg skulle bli sur.

Jeg synes dette er rart. Jeg er rimelig sikker på at han vet at jeg aldri ville blitt sur hvis han hadde vist meg en slik mld, jeg hadde blitt glad for hans ærlighet. Nå har ting blitt litt dumt. Jeg går rundt og tenker på hva han hadde tenkt å gjøre med denne mld? Ble den for fristende?

Jeg føler at jeg hele veien har stolt på mannen min og han på meg. En ting som har vært vanskelig er at han gikk fra sin forrige kone etter å ha vært utro med meg. Noe jeg selvfølgelig ikke er stolt over. Til mitt forsvar sa han til meg at det allerede var så å si slutt mellom de men jeg har forstått i ettertid at dette ikke helt er sannheten.

Er det slik at engang utro alltid utro? Burde jeg bekymre meg for denne lille hendelsen? Vil gjerne høre hva andre litt utenifra tenker.

Anonymous poster hash: 27483...b9f

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Hvorfor leke med ilden hvis du ikke vil bli brent...? Syns ikke du er helt real mot mannen!

Skrevet

Æsj da! Men om jeg hadde fått en slik mld fra noen hadde jeg heller ik sagt noe. Handler vel om å ikke uroe eller at janteloven lever i beste velgående også til en viss grad i parforhold. Haha,se her noen som har lyst på meg haha. Nei, det ville jeg bare syntes var kleint.

Jeg har fått til dels slike mld fra gutter jeg har gått på skole med. Har aldri svart på mld, men har aldri vist de til samboer heller. Å der handler IKKE om å ha alle muligheter åpne.

Jeg ville forsatt å sende slike deilige meldinger til mannen jeg, og fortsatt lekt at jeg var en fremmed dame ☺

Anonymous poster hash: 088a5...45e

Skrevet

Den synes jeg var litt kinkig... :/

Jeg synes mannens reaksjon virket pussig. Mulig han forteller sannheten, at han ikke ville si noe om det for å ikke uroe deg, men pussig likevel siden det virker som om dere har et ganske åpent forhold. Det trenger jo ikke være at han har noe å skjule, men kan hende fristelsen ble for stor slik at han ønsket å sjekke hvem dette var senere siden han ikke kjente nummeret.

Hvis han ikke gjør andre ting som bør bekymre deg så tror jeg det er best å la det gå. Da du valgte mannen tok du et valg, du visste at han var i et forhold. Av den grunn vil det trolig også alltid ligge en mulighet av "kan han gjøre det flere ganger" - men du må nesten bare ta et valg om å stole på ham, eller ikke.

Anonymous poster hash: 1330b...df5
Skrevet

Måten du fikk ham på, mister du han nok også.

Min eks var utro mot med med den dama han nå er samboer med. Han har vært utro hvertfall 3-4 ganger mot henne også og jeg vet hun ikke stoler på ham og det gjør hun nok rett i 😂

Anonymous poster hash: 44498...ad2

Skrevet

Måten du fikk ham på, mister du han nok også.

Min eks var utro mot med med den dama han nå er samboer med. Han har vært utro hvertfall 3-4 ganger mot henne også og jeg vet hun ikke stoler på ham og det gjør hun nok rett i 😂

Anonymous poster hash: 44498...ad2

Karma is a bitch 😉👍🏼

Skrevet

Jeg hadde blitt flau av å få en sånn mld. Så hadde kanskje sagt det til mannen etter hvert, når jeg fikk fordøyd det litt

Anonymous poster hash: 4cf4d...7aa
Skrevet

Som sagt så gjorde jeg aldri dette for å sjekke om han var trofast, var kun en dårlig spøk som eskalerte. Vi har et veldig, veldig åpent forhold- snakker om alt. Derfor jeg blir litt bekymret. Fikk et skikkelig slag i ansiktet. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette men magefølelsen er vond.

Han har ikke gjort noe tidligere som har gjort meg mistenksom. Eneste er at han kan være noe flørtete med andre damer, men jeg har aldri vært bekymret over dette. Han mener det nok ikke på denne måten, han er veldig omgjengelig, utadvendt og morsom så vet jeg kan tolke han feil. Og ofte gir han andre damer lange blikk men han er jo mann! Dette bryr jeg meg ikke om. Men innrømmer at jeg fikk klump i magen i dag...

Anonymous poster hash: e2d55...d10

Skrevet

Når jeg sitter nå å tenker over det blir jeg mer og mer irritert. Jeg deler absolutt alt med han. Har jeg vært på byen forteller jeg det uoppfordret hvis jeg har danset med noen, om det var noen som sjekket meg opp osv.. ikke at han forventer det eller at jeg må det men det føles godt å dele alt med mannen sin.

Hvis jeg har prøvd å ta opp det med utroskapet med hans tidligere kone for å renske opp i det blir han bare irritert og sint. Samme når jeg prøvde å snakke om dette blir han sint på meg. Jeg gnager ikke veldig på han men for meg så er det helt nødvendig å snakke om disse tingene. Han føler at jeg anklager han. Jeg mener det ikke sånn..

En annen ting er at jeg ofte får kommentarer på at: ikke si det til mannen din men du er i en helt annen liga enn han. Hva nå enn det betyr. Jeg blir oftest irritert når jeg hører dette. Jantelov og alt men ja jeg tror ikke at han hadde drømt om å bli sammen med meg. Jeg elsker han over alt og ville ikke byttet han ut med noen. Men da får han begynne å være ærlig med meg, og vise at han virkelig setter pris på det han har.

Skrevet

Han ble vel helt satt ut av å få en slik melding utav det blå, stakkar!! I tillegg fikk han den på jobb! Han handlet garantert på autopilot, og ville skjerme deg. Her syns jeg du skal be om unnskyldning, og ta det på din kappe. Han sa det jo til deg, når han fikk summet seg.

Skrevet

Ja jeg føler meg skikkelig dumt etterpå. Huff. Men han sa det ikke akkurat til meg etterpå. Jeg så på han med et rart blikk og spurte om å låne tlf hans. Da forsto han at det var meg. Han forsto ikke det de andre gangene jeg spurte... Jeg ble bare litt sjokkert over reaksjonen hans.

Skrevet

Bare så det er sagt satt vi på et veldig skjermet sted hvor det bare var oss to.

Skrevet

Du vil dele for mye, høres slitsomt ut

Anonymous poster hash: 020cc...d83

Skrevet

Ja jeg føler meg skikkelig dumt etterpå. Huff. Men han sa det ikke akkurat til meg etterpå. Jeg så på han med et rart blikk og spurte om å låne tlf hans. Da forsto han at det var meg. Han forsto ikke det de andre gangene jeg spurte... Jeg ble bare litt sjokkert over reaksjonen hans.

Høres nesten ut som om du testet han? Ærlig talt, han har jo ikke gjort noe galt

Anonymous poster hash: e82dc...96b

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg fikk meg ny tlf på jobben i dag med nytt tlf.nr. Mannen min og jeg jobber på samme arbeidsplass. Vi er veldig glad i hverandre og tøyser og tuller sammen stadig vekk. Jeg tenkte at dette er en gyllen anledning til å tulle litt med han. Han visste at jeg hadde fått meg ny tlf så jeg var sikker på at han ville fange opp spøken med engang. Jeg forstår nå hvor tåpelig det var. Jeg skrev en sms til han hvor jeg skrev noe sånn som: Hei.... Du vet nok ikke hvem jeg er...Dette er sannsynligvis et bomskudd, du er nok ikke interresert men jeg prøver: jeg synes du er så forbanna deilig! Har lyst til å gjøre deilige ting med deg!!! Klem

Denne sendte jeg til han imens jeg satt nesten ved siden av han. Vi satt og snakket bra sammen så tikket denne meldingen inn. Han ble helt rar i ansiktet, jeg spurte han hva det var for noe? Han la telefonen i lomma og sa det var ingenting. Vi fortsatte og prate og etter en stund spurte jeg han igjen hvorfor han ble så rar etter å ha mottatt den mld. Igjen sa han at nei det var ingenting. Jeg begynner å stresse litt, tenker for meg selv og lurer på hvorfor han ikke ville si det til meg. Etter 1/2 time hvor han fortsatt ikke har sagt noe om denne mld spør jeg han om jeg kan få låne tlf hans for å google en ting. Da ser han på meg og sier: det var du som sendte den mld. Jeg ser at han rødmer og er nervøs. Jeg beklager meg og sier at det kun skulle være en spøk men at jeg selvfølgelig blir litt stresset over at han ikke ville delt det med meg hvis han hadde fått en slik mld. Han sier at det var fordi han ikke ville stresse meg med det, at han var redd jeg skulle bli sur.

Jeg synes dette er rart. Jeg er rimelig sikker på at han vet at jeg aldri ville blitt sur hvis han hadde vist meg en slik mld, jeg hadde blitt glad for hans ærlighet. Nå har ting blitt litt dumt. Jeg går rundt og tenker på hva han hadde tenkt å gjøre med denne mld? Ble den for fristende?

Jeg føler at jeg hele veien har stolt på mannen min og han på meg. En ting som har vært vanskelig er at han gikk fra sin forrige kone etter å ha vært utro med meg. Noe jeg selvfølgelig ikke er stolt over. Til mitt forsvar sa han til meg at det allerede var så å si slutt mellom de men jeg har forstått i ettertid at dette ikke helt er sannheten.

Er det slik at engang utro alltid utro? Burde jeg bekymre meg for denne lille hendelsen? Vil gjerne høre hva andre litt utenifra tenker. Anonymous poster hash: 27483...b9f

Ris til egen bak, dette :)

Skrevet

Helt ærlig, jeg testet han ikke i det hele tatt. Vi bruker så mye humor sammen. Hadde han catcha at det var meg med engang hadde han brølte ut i latter. Hadde ingen onde hensikter. Var derfor jeg ble så sjokkert når han valgte og ikke si noe til meg med gjemme telefonen unna istedenfor. Jeg forstår at spøken var korttenkt men det er ikke uforståelig at jeg ble satt ut etterpå..

Skrevet

Når han ikke sa noe skulle du ikke virket så intressert i den tlf.

Da hadde du sett om han hadde svart på den mld.

Anonymous poster hash: 3a839...bef

Skrevet

Jeg skjønner reaksjonen hans godt! Han ble jo tatt helt på senga, hadde sikkert tusen tanker om hvem dette kunne være. Samtidig sitter du rett ved siden av han. Helt naturlig reaksjon av han. Hadde det vært meg hadde jeg nok fått litt hetta selv. Tror jeg ville funnet ut hvem det var, og heller fortelle det til samboer når jeg ikke var i "sjokk", hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg skjønner at du tviler, men han reagerte faktisk ikke så unaturlig.

Skrevet

Når han ikke sa noe skulle du ikke virket så intressert i den tlf.

Da hadde du sett om han hadde svart på den mld.

Anonymous poster hash: 3a839...bef

Ja, har irritert meg etterpå;-)

Skrevet

Jeg skjønner reaksjonen hans godt! Han ble jo tatt helt på senga, hadde sikkert tusen tanker om hvem dette kunne være. Samtidig sitter du rett ved siden av han. Helt naturlig reaksjon av han. Hadde det vært meg hadde jeg nok fått litt hetta selv. Tror jeg ville funnet ut hvem det var, og heller fortelle det til samboer når jeg ikke var i "sjokk", hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg skjønner at du tviler, men han reagerte faktisk ikke så unaturlig.

Håper du har rett. Vi er forskjellige. Jeg hadde sagt det til han med engang, hvertfall hvis han hadde spurt meg gjentatte ganger. Men kan forstå at han ble satt ut.

Vi skal snakke litt sammen etterpå. Er det dumt av meg å si til han at hvis han noen gang kommer i en slik situasjon så setter jeg pris på om han forteller meg det. Vil ikke være for kontrollerende heller...

Skrevet

Helt ærlig, jeg testet han ikke i det hele tatt. Vi bruker så mye humor sammen. Hadde han catcha at det var meg med engang hadde han brølte ut i latter. Hadde ingen onde hensikter. Var derfor jeg ble så sjokkert når han valgte og ikke si noe til meg med gjemme telefonen unna istedenfor. Jeg forstår at spøken var korttenkt men det er ikke uforståelig at jeg ble satt ut etterpå..

Problemet er at han ble satt i en situasjon der alle reaksjoner fra hans side kunne ha blitt feil. Han trodde at meldingen var fra en annen dame, og mest sannsynlig fikk han ikke tid til å tenke gjennom situasjonen. Så inni hodet hans hadde han ingen valgmuligheter som ikke kunne ha slått galt ut ifht deg.

- Han forteller deg om meldingen og sier han ikke aner hvem den er fra. Du kunne fort tenkt ingen røyk uten ild, hva har han gjort for å tiltrekke seg denne kvinnens oppmerksomhet. Du blir sjalu og lager en scene, eller han får trøbbel senere.

- Han holder tett om meldingen og satser på at du ikke får vite om den. Men han røper seg, og du blir sjalu og han får trøbbel senere.

Nå var det jo du som sendte den meldingen, men det visste ikke han der og da. Du satte ham i en situasjon der han ikke kunne vinne, og det er vel ikke helt fair av deg å gå etterpå og gruble og bli sjalu på grunn av dette? Jeg synes ikke det var helt fair av deg å gjøre dette, for selv om du aldri så mye hevder det motsatte likner det veldig på en test. Og det minner meg veldig om en test han er dømt til å tape, og nå går du og grubler og lurer og får mistanker på grunn av dette.

Skrevet (endret)

Skjønner reaksjoner til din mann, hadde min mann gjort noe slikt og deretter blitt sur og sjalu når jeg ikke reagerte på den måten han ville, hadde jeg blitt forbannet.

Uansett hva du skriver så testet du han med dette og om du nå skal ta "praten" bare for og si at nestegang du kommer i denne situasjonen så si fra med en gang er helt teit, mannen din har ikke gitt deg grunn til og teste han.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Håper du har rett. Vi er forskjellige. Jeg hadde sagt det til han med engang, hvertfall hvis han hadde spurt meg gjentatte ganger. Men kan forstå at han ble satt ut.

Vi skal snakke litt sammen etterpå. Er det dumt av meg å si til han at hvis han noen gang kommer i en slik situasjon så setter jeg pris på om han forteller meg det. Vil ikke være for kontrollerende heller...

Ja, det synes jeg er dumt. Du får stole på at mannen din gjør det rette hvis han kommer i en sånn situasjon. Den situasjonen du satte han i er en tap tap situasjon for han, du kan ikke bli sjalu for det. La det ligge

Anonymous poster hash: e82dc...96b

Skrevet

For å være helt ærlig så høres dette ut som en typisk mann. De skal liksom ikke si noe, redd for å lage dårlig stemning osv. Rett og slett konfliktskye. Har hatt det samme problem med min kjærste. Stoler på han, men om han får mld fra andre damer f.din eks som han ikke vil ha mld fra, så kan det gå flere dager før han sier noe om det. Det kommer etterhvert, men ikke med en gang. Og han begrunner det med at han er redd for at det blir dårlig stemning. Jeg derimot forteller han det med en gang, og forventer det samme. Hatt mange diskusjoner på det. Nå når han skjønner at jeg ikke blir sur, så har ham blitt flinkere. Han derimot blir sur når jeg får flørte mld fra andre menn, men jeg forteller det for det.

Anonymous poster hash: 86d24...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...