Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Ville mannen deres vært 100% tilstede for dere da? Anonymous poster hash: 91c57...b23
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Ja. Det har vi allerede opplevd. Anonymous poster hash: 52967...7d3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Ja!Jeg fikk påvist brystkreft i fjor høst og mannen gjorde "alt" for meg.Han var arbeidsledig en god stund mens jeg var under behandling og det passet egentlig greitHan lagde all mat og gjorde alt husarbeidet.Han gjorde alt i sin makt for at jeg skulle ha det bra.Nå er jeg på bedringens vei,men mannen gjør fortsatt mye.Har en fantastisk mann:-) Anonymous poster hash: ebdee...09d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Jeg har en kronisk sykdom som gjør meg mye sengeliggende og samboer er flink til å bidra i hjemmet og med barna. Men jeg savner å få mer klemmer og spørsmål om hvordan jeg har det, syns den psykiske støtten eller hva jeg skal kalle det mangler. Han bryr seg absolutt fordi han blir aldri sur om jeg ikke kan bidra hjemme eller ligger i senga i timesvis, og jeg har vært sånn her syk i snart 2 år. Han spør hvordan legetimer har gått. Men han er ikke en klemme-person da. Anonymous poster hash: d4e1f...338
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Ja. Det har han allerede bevist Anonymous poster hash: f018d...02d
tante grusom master of law Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Ja. Jeg var sengeliggende hele svangerskapet. Han gjorde alt hje.me. Tok seg av meg og eldstemann på en helt fantastisk måte.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Han ville uten tvil ordnet alt praktisk. Han er faktisk bedre enn meg på barn, hjem og logistikk. Men vi har tre små og det ville jo blitt ganske krevende. Så jeg er usikker på hvor mye overskudd han hadde hatt til å "øse omsorg" utover meg; altså støtte meg mentalt, oppmuntre meg og være positiv. I hvertfall hvis det var snakk om noe langvarig. Kan ikke si annet enn at jeg ville forstått det altså... Anonymous poster hash: a5bd9...ebb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Jeg var syk for 1,5 år siden, lå en stund på sykehus. Han var ikke så mye tilstede for meg, besøkte meg et par ganger og ringte. Men det er sånn jeg vil ha det, vi har nemlig fire barn og når mamma blir syk trenger de pappaen sin mer enn jeg trenger mannen min. Så han passet jobben sin og tok seg av barna, jeg fikk jo god omsorg der jeg var og trengte mye mer å vite at barna hadde det bra enn at han holdt meg i hånden. Anonymous poster hash: 66d3c...1a1
Mamma_til_2 Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Ja, men jeg håper han er mer tilstede for barna enn meg om jeg havner på sykehus, da trenger de han mer enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå