Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Har en gutt på 18 mnd som er skikkelig mammadalt. Er alene med han. Barnehagetilvenning dag 2..Fikk telefon om å komme tilbake etter 30min. Hadde hyyylt mamma i ett sett,skikkelig trass skriking. Jeg har bare fått 3 dager tilvenning, har ikke flere fridager. Han her må ha flere tilvenningsdager helt klart. Så hva gjør jeg nå? Har far rett.på fri til tilvenning? 😥  Anonymous poster hash: 4c74b...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Forklart situasjonen til arbeidsgiver og barnets far. Om ikke du får mer velferdspermisjon, så får kanskje han det. Anonymous poster hash: 95700...5a5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Jeg får prøve det.. Håper bare at det går seg til 😞  Anonymous poster hash: 4c74b...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Her har vi begge tatt ferie en uke hver. Jeg har vært i ulønnet permisjon da men avviklet ferie nå så jeg fikk flere dager. Gikk galt her i dag også så jeg regner med vi må bruke lengre tid.  Anonymous poster hash: 2ef1e...7e8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Jeg måtte ta hele juli fri fordi jeg ikke hadde noen som kunne se etter han..så dårlig med fridager igjen gitt 😔 Min mor kunne steppe inn torsdag og fredag for tilvenning..men det er jo litt kjipt det og..  Anonymous poster hash: 4c74b...a9c
Optatium Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Enten må far ta noe, ellers blir det ulønnet perm. Skjønner godt det er vanskelig!
Ziva Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Hvis han er veldig mammadalt så er det kanskje bedre at far tar seg av barnehagetilvenningen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Forklar arbeidsgiver saken og be om fri uten lønn?  Anonymous poster hash: 54f46...92c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Jeg måtte ta hele juli fri fordi jeg ikke hadde noen som kunne se etter han..så dårlig med fridager igjen gitt 😔 Min mor kunne steppe inn torsdag og fredag for tilvenning..men det er jo litt kjipt det og..  Anonymous poster hash: 4c74b...a9c Eneste alternativet da er fri uten lønn.    Anonymous poster hash: 2ef1e...7e8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Tror de fleste har tariffavtalt rett på velferdspermisjon uten lønn når der er nødvendig med lenger tid til tilvenning i barnehage. Lønn får du ikke.  Anonymous poster hash: eda5f...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå