GÃ¥ til innhold

Barnehagetilvenning gone BAD 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 18 mnd som er skikkelig mammadalt. Er alene med han.

Barnehagetilvenning dag 2..Fikk telefon om å komme tilbake etter 30min. Hadde hyyylt mamma i ett sett,skikkelig trass skriking. Jeg har bare fått 3 dager tilvenning, har ikke flere fridager. Han her må ha flere tilvenningsdager helt klart. Så hva gjør jeg nå? Har far rett.på fri til tilvenning? 😥

Anonymous poster hash: 4c74b...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklart situasjonen til arbeidsgiver og barnets far. Om ikke du får mer velferdspermisjon, så får kanskje han det.

Anonymous poster hash: 95700...5a5
Skrevet

Jeg får prøve det.. Håper bare at det går seg til 😞

Skrevet

Her har vi begge tatt ferie en uke hver.

Jeg har vært i ulønnet permisjon da men avviklet ferie nå så jeg fikk flere dager.

Gikk galt her i dag også så jeg regner med vi må bruke lengre tid.

Anonymous poster hash: 2ef1e...7e8

Skrevet

Jeg måtte ta hele juli fri fordi jeg ikke hadde noen som kunne se etter han..så dårlig med fridager igjen gitt 😔 Min mor kunne steppe inn torsdag og fredag for tilvenning..men det er jo litt kjipt det og..

Skrevet

Enten må far ta noe, ellers blir det ulønnet perm. Skjønner godt det er vanskelig!

Skrevet

Hvis han er veldig mammadalt så er det kanskje bedre at far tar seg av barnehagetilvenningen.

Skrevet

Forklar arbeidsgiver saken og be om fri uten lønn?

Anonymous poster hash: 54f46...92c

Skrevet

Jeg måtte ta hele juli fri fordi jeg ikke hadde noen som kunne se etter han..så dårlig med fridager igjen gitt 😔 Min mor kunne steppe inn torsdag og fredag for tilvenning..men det er jo litt kjipt det og..

Eneste alternativet da er fri uten lønn.

Anonymous poster hash: 2ef1e...7e8

Skrevet

Tror de fleste har tariffavtalt rett på velferdspermisjon uten lønn når der er nødvendig med lenger tid til tilvenning i barnehage. Lønn får du ikke.

Anonymous poster hash: eda5f...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...