Gå til innhold

Er alle DIBere normalvektige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en følelse av at nesten alle på DIB er normalvektige og slanke. Føler meg i mindretall som overvektig. Føler meg feit og deigete og ekkel. Har en mage som tyter ut:( 164 cm og 69 kg. Alt er i fjeset og på magen.

Jeg har en BMI på 26. Hva har du?

Anonymous poster hash: b9511...cbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

169cm og 69 kg. Normalvektig.

Anonymous poster hash: 78f0b...fa9

Skrevet

Jeg er altfor tynn, ikke så gøy det heller.. I tillegg er jeg skikkelig utrent, så jeg er tynnfeit, altså dvaskete og herlig ;)

Men kroppen min fungerer! Jeg har endelig blitt frisk etter mange års sykdom, så jeg kjenner veldig på takknemligheten over en frisk kropp. Den får til det den trenger og mer etter operasjonen som gjorde meg bra :)

Anonymous poster hash: ef91c...0c0

Skrevet

Høyde 160, vekt 95, bmi 37,1, 30kg overvektig og hetset på DIB flere ganger.

Skrevet

Nei, jeg er tjukk. Vet ikke hvor mye jeg veier, men slanker meg da.. 

Anonymous poster hash: daa2a...547
Skrevet

Gladfeit og deigete. Nyter livet med en ostepølse med bacon av og til.

Masse godt i helgene. Av og til noe cheat i ukedagene. Trener når det passer, men synes egentlig toåring og husarbeid er god nok trening for tida.

Skrevet

Høyde 160, vekt 95, bmi 37,1, 30kg overvektig og hetset på DIB flere ganger.

Har du blitt hetset av folk her inne? For en forknytt og enkel verden vi lever i...et foreldreforum liksom. Men er ikke overrasket, sånn egentlig. Hvis man trenger eksempler på mobbing så er det bare en kjapp runde på dib. Plenty av eksempler på heksejakt..

Anonymous poster hash: a3bc4...0a2

Skrevet

Haha å nei du. Er 163, 109 kg og 8 mnd på vei. Du er da en tynn sylfide hi :)

Anonymous poster hash: 66e33...64f

Skrevet

Har du ikke sett de utallige trådene om vektnedgang, dietter, trening eller stygge kommentarer rundt vekt som brukere opplever?

Jeg tipper det finnes brukere i alle fasonger her, fra undervektig til overvektig...

Anonymous poster hash: 4f5e9...b76

Skrevet

Vi er vel som resten av samfunnet?

Jeg er ikke slank i alle fall, 90 kg og 172 cm. Men forskjellen på oss to er vel at jeg ikke karakteriserer meg selv som deigete, fæl og ekkel, jeg lever godt med fettet mitt.

Anonymous poster hash: 8f443...118

Skrevet

171 og 55-56 kg. Normalvektig

Skrevet

NOPE. 171 og 80 kg. Gått ned 16 kg nå da.

10 igjen.

Anonymous poster hash: d4a22...260

Skrevet

Er lubben. Noen vil sikkert si feit. 172 og 82 kilo

Anonymous poster hash: e0394...e28

Skrevet

Vi er vel som resten av samfunnet?

Jeg er ikke slank i alle fall, 90 kg og 172 cm. Men forskjellen på oss to er vel at jeg ikke karakteriserer meg selv som deigete, fæl og ekkel, jeg lever godt med fettet mitt.

Anonymous poster hash: 8f443...118

Hvis man føler seg miserabel og oppfører seg miserabelt så blir man miserabel- uansett vekt. Til tross for vekten får jeg til stadighet komplimenter fra både menn og damer om utseende og klesstil. Man må ikke være tynn eller såkalt normalvektig- går helt fint an å ha noen (eller en del) ekstra på kroppen :) bra at du lever godt med fettet! Du har større sjanse til å overleve med litt ekstra på kroppen hvis du blir rammet av sykdom når du blir gammel. Kan ikke være noe særlig å leve på slankekur etter slankekur hele livet.

Anonymous poster hash: 66e33...64f

Skrevet

Jeg er overvektig og fornøyd med utseende mitt. En deigete mage får meg ikke til å føle meg stygg eller ekkel. Har aldri helt forstått hvorfor så mange lar fettmengden på kroppen styre hva de synes om seg selv, så lenge det ikke er noen fysisk belastning.  

Skrevet

Ikke jeg! Eller, ut i fra BMI er jeg akkurat på grensen. Men 60 kg er alt for mye for min kropp nå. Da jeg var "ung" 😜 passet det godt.

Er 161 cm og 60 kg til vanlig.

Nå er jeg gravid og veier sikkert 64 kg (i uke 8!!!).

Anonymous poster hash: 787f6...be8

Skrevet

Akkurat nå veier jeg 66 kg og er 168 cm høy. Men nå er jeg gravid. Til vanlig veier jeg rundt 58-60 kg.

Anonymous poster hash: 37629...9b3

Skrevet

Jeg er overvektig ihvertfall, 174cm og 90 kg

Anonymous poster hash: 34ab0...704

Skrevet

Jeg er normalvektig, ligger på eller rett under bmi på 22 i øyeblikket. Er 4-5 kilo over det kroppen min bruker å være når den er frisk, men stresser ikke med det. Jeg tenker funksjon, og den er så nedsatt for tiden at det blir fokus. Når jeg en gang blir frisk så vil muskelmassen komme tilbake og vekten stabilisere seg av seg selv.

Vil anta at minst 50 % av alle her inne er overvektige, slik det er ellers i samfunnet.

Har selv vært 25 kg overvektig, selv om det begynner å bli noen år siden.

Anonymous poster hash: 92dc2...167
Skrevet

170 høy, 85 kilo.

Anonymous poster hash: 108c5...a81

Skrevet

160 cm og 80 kg her. Gikk opp 10 kg det året her pga depresjon og medisiner!

Anonymous poster hash: 5fa22...514

Skrevet

170 og 65 kg.

Ca 8 kg av disse er Lipødem, så kan ikke akkurat slanke de vekk heller..

Hadde jeg ikke hatt Lipødem hadde kroppsformen vært som Jenny Skavlan🙄 Men nei, småfeit på underkroppen..

Anonymous poster hash: 2319e...f9f

Skrevet

Syns det virker som om "alle" her inne er tynnere enn snittet jeg. Jeg kjenner svært få damer som veier under 55-60 kg i det virkelige liv, men her ser det ut som det er mange. 

Anonymous poster hash: 9a906...505
Skrevet

Niks.

168 høy og 91 kg...

Men for 3 måneder siden veide jeg 12 kg mer så det er bedring å spore :-)

Anonymous poster hash: 10ad9...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...