Gå til innhold

hvordan vite om han bare er ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært i forhold de siste 14 årene ble jeg i fjor singel. Siden jeg ikke har vært singel siden jeg var 17år føler jeg meg ganske rusten. 

Jeg har flere venner av det motsatte kjønn og synes mange av de strekker seg langt bare for å få dama til sengs. 

Er det noen hint, ett sikkert tegn på at han kun vil dette? Sånn uten å spør han direkte. :-p

Anonymous poster hash: 50dcc...587
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er menn... Det er det de vil innerst inne. Spørsmålet er om han er tøm og røm-typen eller en stayer. Det vet man ikke før det er gjort!

Anonymous poster hash: 8ff66...bf5

Skrevet

Han er veldig på med dette, men det har ikke blitt noe. 

Men han har samtidig vært her flere ganger, middag, film, tur, kaffe, øl..  

Alt veldig spontant, uten avtale i forkant. Vi bor nærme hverandre så det er nok en grunn. 

Skrevet

Han er veldig på med dette, men det har ikke blitt noe. 

Men han har samtidig vært her flere ganger, middag, film, tur, kaffe, øl..  

Alt veldig spontant, uten avtale i forkant. Vi bor nærme hverandre så det er nok en grunn. 

Men jeg hører fra han hver dag. Endten ringer han, eller så blir det et par tullete meldinger ila dagen. Ikke noe hvordan har du det opplegg. Men han bryr seg å spør hvordan det går og slike ting når vi treffes eller ringes. 

Jeg er overbevist om han er nyskjerrig intr. men om det er i alt eller det ene er jeg usikker på.

Skrevet

Når jeg var singel. Så ville jeg at jeg og han jeg datt skulle Være I et fast forhold Før vi hadde sex. Han jeg datt respekterte det. Vi har hvert sammen I snart 3 år. Vet om flere som har gjort det.

Anonymous poster hash: f7147...3fc

Skrevet

De fleste menn er nok ute etter sex, men det er forskjell på om de vil bli etterpå eller om de "stikker".

Når jeg var singel etter mange år i er forhold datet jeg litt. Jeg ville ikke ha noen forhold der og da. Men sex hadde jeg, selvom dette egentlig ikke er typisk meg. Opplevde egentlig at alle ville noe mer etter sexen. Da fikk jeg nesten litt angst. Så har på en måte vært på den andre siden og. Litt omvendt problem enn hva jeg hører andre har 😄 Har nok mye med hvor man er i livet sitt. Den siste jeg hadde sex med ga seg ikke, og vi ble faktisk kjærster og er det fortsatt to år etter😊

Anonymous poster hash: 7ef72...abe

Skrevet

De fleste menn er nok ute etter sex, men det er forskjell på om de vil bli etterpå eller om de "stikker".

Når jeg var singel etter mange år i er forhold datet jeg litt. Jeg ville ikke ha noen forhold der og da. Men sex hadde jeg, selvom dette egentlig ikke er typisk meg. Opplevde egentlig at alle ville noe mer etter sexen. Da fikk jeg nesten litt angst. Så har på en måte vært på den andre siden og. Litt omvendt problem enn hva jeg hører andre har 😄 Har nok mye med hvor man er i livet sitt. Den siste jeg hadde sex med ga seg ikke, og vi ble faktisk kjærster og er det fortsatt to år etter😊

Anonymous poster hash: 7ef72...abe

Hatt motsatt problem jeg og. Så gikk jeg lei. Roet helt ned og tenkte å være singel til barna var store.

Gikk nesten 6 mnd hadde heller ikke sexlyst. Så ble jeg bedre kjent med han som nå er min kjæreste. Hadde en date hjemme hos han. Andre gang vi møttes hadde vi sex.

Jeg bare visste at dette kom til å vare, og det gjør det. Han er jo nesten mer tussete enn meg.

Anonymous poster hash: bac94...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...