Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 Jeg ser at på FB sida mi, så kan de jeg har delt noe med også se hvem andre jeg har delt dette med. Er der en måte jeg kan unngå det på? Anonymous poster hash: bb98b...269
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 opp... Anonymous poster hash: bb98b...269
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #3 Skrevet 2. august 2016 Kopiere istedenfor å dele? Anonymous poster hash: c6b25...ee0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Takk for svar, men tror jeg spurte på en litt dum måte Jeg legger jo ut ting på sida mi, og noen av disse tingene er private så de vil jeg bare dele med noen av vennene jeg har. Når jeg da velger "egendefinert" for hvem som skal se det jeg poster, så har jeg nå funnet ut at disse jeg da velger, kan se hvem andre jeg også velger. Jeg ønsker ikke det. Går det an å unngå? Anonymous poster hash: bb98b...269
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Prøv å dele den flere ganger, en gang per person Anonymous poster hash: 42b02...626
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Prøv å dele den flere ganger, en gang per person Anonymous poster hash: 42b02...626 Men det vil vel uansett poppe opp hos alle hva man deler og med hvem? Anonymous poster hash: b903f...185
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Men det vil vel uansett poppe opp hos alle hva man deler og med hvem? Anonymous poster hash: b903f...185 Da har jeg misforstått. Trodde det var snakk om å dele med bare noen få. Anonymous poster hash: 42b02...626
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Da har jeg misforstått. Trodde det var snakk om å dele med bare noen få. Anonymous poster hash: 42b02...626 Men det vil vel uansett synes for de man ikke deler med og, eller er jeg helt på jordet kanskje? Anonymous poster hash: b903f...185
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Hvis du deler noe på veggen din og velger "egendefinert" vil ikke andre se hvem du faktisk har delt med. Bare at det er egendefinert. Anonymous poster hash: ea51e...eb0
Mamma_til_2 Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Du kan ikke plukke ut enkeltvenner og dele med, du kan velge om bare dine venner skal se, det er det nermeste privat du kommer. Facebook veggen er ikke ett egnet sted og dele noe privat.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Du kan ikke plukke ut enkeltvenner og dele med, du kan velge om bare dine venner skal se, det er det nermeste privat du kommer. Facebook veggen er ikke ett egnet sted og dele noe privat. Jo, man kan velge enkeltvenner. Man velger da egendefinert og velger f.eks et par venner eller f.eks alle venner utenom x, z og y. Anonymous poster hash: ea51e...eb0
Yellow Brick Road Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Du kan ikke plukke ut enkeltvenner og dele med, du kan velge om bare dine venner skal se, det er det nermeste privat du kommer. Facebook veggen er ikke ett egnet sted og dele noe privat. Joda, det kan du. Men HI, om du velger egendefinerte lister så er det så vidt jeg vet ingen måte å unngå at de som du deler med kan se hvem andre som er på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå