Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #1 Skrevet 2. august 2016 ? Han: - Trener hver dag iform av jogging eller sykling eller lagsport - Er på organisert lagsport tirsdag, torsdag og søndag - var på hyttetur med kompiser nå i juli, og dro med å si fra kun en dag før (overnatting) - skal på helgetur med kompiser nå igjen i august.. Jeg har jobb den helga så håper han finner barnevakt da. Minste er to år. - skal på reunion med gamle klassekompiser nå i helga. - skal visstnok ut å spise i neste uke med en kompis. Jeg har ferie og han spør hele tiden om ikke jeg og ungene skal til foreldrene mine, sier både jeg og ungene sikkert har godt av det. Aner ikke normen, for jeg er nok ikke like sosial som han brått er blitt. Det er Kavakje ikke så mye (?), men føles slik ut. Anonymous poster hash: 36e6c...c38
the amazing spidermamma Skrevet 2. august 2016 #2 Skrevet 2. august 2016 Det høres veldig mye ut. Får du noe egentlig selv oppi alt dette? Hva bidrar han med på hjemmebane?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #4 Skrevet 2. august 2016 Min mann trener organisert 3 dager i uka. Jogger endel, og sykler litt. Noen ganger sykler han ritt og jogger noen løp. Han jobber ekstremt mye borte, så de ukene han har vært borte flere dager skjønner han selv at han ikke skal legge ut på en 4 timers sykkeltur på lørdagen. Jeg er passe misunnelig på alle nettene han tilbringer på hotell mens jeg er hjemme med 3 unger, men det er nå sånn det er. Han er ytterst sjeldent på noe annet enn jobb og trening så det får gå Anonymous poster hash: fd765...350
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #5 Skrevet 2. august 2016 Folk er jo forskjellige, og det viktigste er vel egentlig at dere er enige. Men mistenker du noe annet ettersom du sier at dette behovet for egentid kom brått på? Vi har egentlig lite egentid. Han noe mer enn jeg. Vi trener en del i perioder begge to, men det foregår på kvelden stort sett. Han har guttetur en gang i året. Er vel ute med kompiser ca en gang i mnd (kanskje noe mindre). Jeg er vel ute ca 4 ganger i året. Jeg er veldig glad i egentid, men da foretrekker jeg helt alene med bare jeg og en bok, eller en gåtur for meg selv. Anonymous poster hash: 93463...da5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #6 Skrevet 2. august 2016 Folk er jo forskjellige, og det viktigste er vel egentlig at dere er enige. Men mistenker du noe annet ettersom du sier at dette behovet for egentid kom brått på? Vi har egentlig lite egentid. Han noe mer enn jeg. Vi trener en del i perioder begge to, men det foregår på kvelden stort sett. Han har guttetur en gang i året. Er vel ute med kompiser ca en gang i mnd (kanskje noe mindre). Jeg er vel ute ca 4 ganger i året. Jeg er veldig glad i egentid, men da foretrekker jeg helt alene med bare jeg og en bok, eller en gåtur for meg selv. Anonymous poster hash: 93463...da5 Når han pusher på at jeg skal dra vekk med ungene tenker jeg noe er galt, ja. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #7 Skrevet 2. august 2016 Når han pusher på at jeg skal dra vekk med ungene tenker jeg noe er galt, ja. Anonymous poster hash: f74f7...fcb Huff, ja jeg skjønner det. Kjenner du kompisene han er sammen med? Går det an å snakke med han om det? Ikke så lett kanskje.. Jeg syns også det høres mye ut for hans del (uten at jeg skal si at noe er galt for den del!). Anonymous poster hash: 93463...da5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #8 Skrevet 2. august 2016 Huff, ja jeg skjønner det. Kjenner du kompisene han er sammen med? Går det an å snakke med han om det? Ikke så lett kanskje.. Jeg syns også det høres mye ut for hans del (uten at jeg skal si at noe er galt for den del!). Anonymous poster hash: 93463...da5 Kjenner hans "kjernegjeng" ja. Men kjenner ikke lagkamerater etc.. Jaja, uansett. Jeg er student på deltid, så mitt sosiale liv starter igjen om noen uker. Får sett andre folk. Skal også på konsert med et par venninner om noen uker, gleder meg til det. Det er dødskjipt og råttent og sitte her hjemme alene så ofte. Jeg tenker jeg bare drar vekk nå snart 1,5 ukes tid, så får han bare leke ungkarslivet med å fly ut døra. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #9 Skrevet 2. august 2016 Når vi endelig hadde barnefri med overnatting en fredag prioriterte han å dra på byen for å møte en kompis liksom.. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #10 Skrevet 2. august 2016 Det synes jeg hørtes veldig mye ut, spesielt når dere har så små barn. Det er jo tydelig han vil dere skal reise bort ettersom du føler han pusher deg. Her i huset har vi en jente/gutte helg i året der vi reiser bort. Det er selvfølgelig en del som skjer på ukedagene, men stortsett er det likt fordelt mellom oss. Hadde aldri godtatt at partneren hadde prioritert seg selv på det viset, mens du må gå hjemme. Han har også barn og familie, han må vokse opp og ta ansvar. Med det mener jeg ikke at han aldri kan ut, men d må være en fordeling dere i mellom som du kan leve med. Slik er det jo ikke i dag. Sett ned foten. Anonymous poster hash: 925dd...7c6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #11 Skrevet 2. august 2016 Høres ikke ut som om han vil være sammen med deg og ungene. Jeg hadde ikke gått med på dette Anonymous poster hash: e7fec...9ce
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #12 Skrevet 2. august 2016 Men hva sier han da? Du har vel tatt det opp med han? Og du håper at han har ordnet barnevakt når han skal bort i din jobbehelg? selvsagt må han ordne det. Det virker kanskje som dere har kommet i en vond sirkel med at du føler at han bortprioriterer dere mens han føler at du klenger og er sur for at han er borte? Det blir jo litt feil om du ikke reiser på ferie fordi du ikke unner han å være alene? Men snakk sammen. Det er rart hvordan noe så enkelt kan løse det meste. Anonymous poster hash: 9b49a...abb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #13 Skrevet 2. august 2016 Han er homofil eller utro. Anonymous poster hash: 3e44a...10f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #14 Skrevet 2. august 2016 Men hva sier han da? Du har vel tatt det opp med han? Og du håper at han har ordnet barnevakt når han skal bort i din jobbehelg? selvsagt må han ordne det. Det virker kanskje som dere har kommet i en vond sirkel med at du føler at han bortprioriterer dere mens han føler at du klenger og er sur for at han er borte? Det blir jo litt feil om du ikke reiser på ferie fordi du ikke unner han å være alene? Men snakk sammen. Det er rart hvordan noe så enkelt kan løse det meste. Anonymous poster hash: 9b49a...abb Har ikke snakket med han om dette da jeg ikke vet om det er meg som er klengete og needy. Skal ikke tvinge han til å være sammen med meg. Han vil jo tydeligvis at jeg skal dra vekk med barna så han får enda mer alenetid. At vi har godt av det bruker han jo bare som en legitim unnskyldning. Har ikke tenkt å bli hjemme på trass, vil han være så mye alene skal han få lov til det da. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Nyttårs barn Skrevet 2. august 2016 #15 Skrevet 2. august 2016 Dette kan jo være både at han er litt egoistisk (og du kanskje skulle si fra) og noe mer (at han har noe på gang). Jeg hadde aldri godtatt at mannen dro på guttetur for så og spørre om jeg ikke skulle dra på ferie med ungene etterpå. Om noen skulle dra et sted med de da var det vel han? Tror du må bli litt flinkere til å si fra og kanskje legge noen egne planer med dine venner. Mannen min har vært på en slags guttetur ni dager nå i juli! Det synes jeg er mye men det er hobbyen hans og det er en gang i året. Livet er ikke det samme med flere små barn i huset. Samtidig så skal man jo være raus med hverandre og mannen din har jo tydeligvis et stort behov for å trene og være med sine venner. Det er ikke noe galt i det men jeg synes at å trene fast tre ganger i uken(organisert) er alt for mye i en travel småbarnstid. Blir noe annet med en joggetur det kan han gjøre når det passer etter at ungene sover osv.
Løvetanner Skrevet 2. august 2016 #16 Skrevet 2. august 2016 Høres ut som om han og ungene hadde hatt godt av å reise til hans foreldre...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #17 Skrevet 2. august 2016 Det er veldig mye egentid og helt uakseptabelt. Jeg hadde aldri gått med på det. Du får kreve å få like mye egentid selv, hva sier han da? Jeg skjønner meg ikke på disse mennene som tror at dama har mer ansvar for barna enn de har selv. Nå har jeg og mannen bittesmå barn (3 år og baby), men vi har så godt som ingen egentid. Mannen skjønner at han også må trå til. Han har spurt om å få gå til frisøren i morgen, og det blir vel denne ukens egentid Når barna (en sjelden gang) har lagt seg, prioriterer vi å ha sex. Anonymous poster hash: 1f12c...dee
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #18 Skrevet 2. august 2016 Har dere hatt noe ferie sammen hele familien? Anonymous poster hash: b9e98...12c
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2016 #19 Skrevet 2. august 2016 Bortskjemt mann. Han leker jo ungkar...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #20 Skrevet 2. august 2016 Hadde ikke vært glad for så mye organisert aktivitet i tillegg til så mye kompistid. Organisert idrett for voksne er jo uansett kompistid. Han hadde fått velge! Blir faktisk sint av å lese denne tråden. Anonymous poster hash: f5810...85a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #21 Skrevet 2. august 2016 Har dere hatt noe ferie sammen hele familien? Anonymous poster hash: b9e98...12c Nei. Det kunne vi ikke i år da jeg måtte jobbe i juli og han ikke kunne, mens han ikke kunne ta ferie nå i august. Så vi har ferie hver for oss. Det positive er at barna får lang ferie da, fra BHG og SFO. Jeg foreslo forresten at jeg kunne ta med ungene nå denne uken og at han kunne komme en tur til helgen. Men det da han at han mest sannsynligvis ikke gidder.. Foreldrene hans bor forresten like i nærheten. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #22 Skrevet 2. august 2016 Nei. Det kunne vi ikke i år da jeg måtte jobbe i juli og han ikke kunne, mens han ikke kunne ta ferie nå i august. Så vi har ferie hver for oss. Det positive er at barna får lang ferie da, fra BHG og SFO. Jeg foreslo forresten at jeg kunne ta med ungene nå denne uken og at han kunne komme en tur til helgen. Men det da han at han mest sannsynligvis ikke gidder.. Foreldrene hans bor forresten like i nærheten. Anonymous poster hash: f74f7...fcb Så han har tatt barna i hele juli da, regner jeg med? Anonymous poster hash: 1f12c...dee
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #23 Skrevet 2. august 2016 Er dette oppstått plutselig? Da har han ei på si! Anonymous poster hash: 9124c...587
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #24 Skrevet 2. august 2016 Så han har tatt barna i hele juli da, regner jeg med? Anonymous poster hash: 1f12c...dee De timene jeg har vært på jobb? Naturligvis. Dvs, kun en av ungene. Den andre har vært bortreist. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2016 #25 Skrevet 2. august 2016 Er dette oppstått plutselig? Da har han ei på si! Anonymous poster hash: 9124c...587 Han trener mye, chatter konstant på messenger og er mye ute. Så kunne sånnsett stemt bra. Men jeg hadde isåfall blitt veldig overrasket. Anonymous poster hash: f74f7...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå