Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 Hva lønner seg egentlig, å betale ned resten av studielånet eller spare pengene til økt egenkapital på hus? Har arvet litt penger og er usikker på hva jeg skal gjøre... Studielånet er eneste lån jeg har, og har også spart opp "nok" egenkapital til å kunne kjøpe hus i prisklassen jeg er ute etter. Usikker... Anonymous poster hash: 15f3a...314
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Hva lønner seg egentlig, å betale ned resten av studielånet eller spare pengene til økt egenkapital på hus? Har arvet litt penger og er usikker på hva jeg skal gjøre... Studielånet er eneste lån jeg har, og har også spart opp "nok" egenkapital til å kunne kjøpe hus i prisklassen jeg er ute etter. Usikker... Anonymous poster hash: 15f3a...314 Det lønner seg ikke å betale ut studielånet. Spar pengene til økt egenkapital på hus Anonymous poster hash: 919ac...42e
TPK Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Ikke betal ned studielånet, det er det gunstigste lånet du får. Du vil spare på å ta mindre lån i banken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå