Gå til innhold

Jeg får hvalp i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg noe vanvittig.Har bare hatt katter tidligere.Har tre voksne katter nå.Er veldig spent på hvordan kattene og valpen vil komme overens.Noen her som har erfaring?Lurer også på om man blir mer glad i hunden enn i kattene?

Anonymous poster hash: dfb58...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg noe vanvittig.Har bare hatt katter tidligere.Har tre voksne katter nå.Er veldig spent på hvordan kattene og valpen vil komme overens.Noen her som har erfaring?Lurer også på om man blir mer glad i hunden enn i kattene?

Hadde to voksne katter og fikk valp. Det gikk helt fint. Kattene synes valpen var forferdelig ekkel og den ene satte valpen på plass. I voksen alder så har "valpen" en voldsom respekt for akkurat den katten. Den andre katten ypper den seg mot, men springer raskt vekk om katten går lei og gjør utfall.

Mer glad i hunden? Nei, vil ikke si det, men glad i på ulik måte. Litt som at hvert barn har sin egen plass i hjertet, så har hunden og kattene hver sin. Det fine med hunden, synes jeg, er all tiden man bruker i lag på tur og felles opplevelser som man ikke opplever med katter flest.

Lykke til med valp!

Anonymous poster hash: d8ba4...5b0

Skrevet

Å, så heldig du er! Hund er topp og valp er himmelriket!

Jeg aner ikke om man blir mer glad i en hund, for jeg har aldri hatt katt.

Men det som slår meg som en forskjell på hund og katt er hundens evne til å uttrykke glede og begeistring. En hund er liksom med på alt, alt er topp, alt er kjempegøy! Hver morgen er den full av forventning og så kjører den på hele dagen med tull, tøys og glede. 

Anonymous poster hash: ca37b...3f0
Skrevet

hvalp-valp..

Anonymous poster hash: 38bae...af5
Skrevet

hvalp-valp.. Anonymous poster hash: 38bae...af5

Jeg har ikke sjekket stavemåte,men trodde begge deler vår lov å skrive:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...