Emily90 Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 1100 i uke 4 + 3.. de sa det på legekontoret i dag. Noen med erfaring?
Emily90 Skrevet 2. august 2016 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2016 Er fint tall det, medhjelper ikke med bare en dag, man må måle en gang til 2 dager etter første og se at tallet dobler seg Nei, vet det men de forrige gangene (når jeg har hatt SA) så har jeg hatt lav HCG i uka 4, sånn 200 osv.. Så 1100 i uke 4,5 er veldig bra. Skulle ta en ny blodprøve på mandag som var, første tok jeg på onsdag. Men, trang ikke det.. fordi jeg hadde 1100 på onsdag, og jeg har mer symptomer nå.. kjenner skikkelig på kroppen at HCG stiger, så føler ikke det er nødvendig å sjekke. Det er jo ikke vanlig å gjøre når noen er gravide.. ikke så tidlig i hvertfall Men, skal uansett tilbake 11. august. fordi blir ekstra fulgt opp pga min historie.. så.. da tar de blodprøve da, og da ser de jo om den er høyere.. også blir jeg sendt på tidlig UT!
Fighter`n Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Har du tvillinger i magen, kanskje? Var så høyt tall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå