Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #1 Skrevet 1. august 2016 har fått noen hemorider, men saken er at jeg klarer nesten ikke holde meg når jeg kjenner jeg må på toalettet. og om jeg er så uheldig å måtte fise, så kommer det selvsagt masse i trusa. så må jo bruke bind for dette problemet. flere som har det slik? avføringen er jo alltid blodig og slimete. vet ikke helt hvordan jeg skal legge det frem hos legen heller. Anonymous poster hash: fc39f...615
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #2 Skrevet 1. august 2016 Du legger det fram akkurat som du har skrevet det her, synes du har forklart det bra. Blodig og slimete avf skal alltid underskes hos legen. Også det at du er inkontinent for avf etter fødsel, du kan ha fått en skade. Lykke til Anonymous poster hash: d44ee...46c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #3 Skrevet 1. august 2016 Skriv det på en lapp du leverer til legen hvis du ikke orker å si det. (Fant ut at det var en helt kurant metode da jeg var mye syk og skrev liste over det jeg måtte huske å si til legen, legen spurte om å få se på notatene mine) Jeg tror sånne skader kan være tidskritiske å få operert så jeg ville fått time asap. Anonymous poster hash: 1fd0e...a6e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #4 Skrevet 1. august 2016 Hvor lenge siden er det siden fødsel? Revnet du mye? Du må helt klart ta opp dette med legen! Anonymous poster hash: 5b784...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå